آرون افشار جانم باش ❤️ دانلود اهنگ جدید آرون افشار نوش دارو بعد مرگ فایده نداره جانم باش + متن کامل

آرون افشار – جانم باش

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام جانم باش با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ جانم باش آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Janam Bash Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – جانم باش

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 106

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – جانم باش

جانم باش نوش دارو بعد مرگ فایده نداره جانم باش رخ نمایان کن و این ماه شب تابانم باش جانم باش داد از دل بی قرارت شدم ای فریاد از دل صبر من رفته دگر بر باد از دل داد از دل داد ای دل دیوانه و دیوانه و دیوانه و مستم غیر از تو و غیر از تو کسی را نپرستم دل دست تو و مست تو و بسته به جانم از عشقت حیرانم دیوانه و دیوانه و دیوانه و مستم غیر از تو و غیر از تو کسی را نپرستم دل دست تو و مست تو و بسته به جانم از عشقت حیرانم تو ساغر عشقی بال و پر عشقی یک کوچه ی پیدا نشده توی بهشتی رسوای زمانم افتاده به جانم عشق توئه عاشق کش شیرین زبانم دلتنگ تو ام یار در چنگ توام یار مجنون قسم خورده ی دلتنگ توام یار تو روح و روانی آرامش جانی عاشق تر از آنم که بگویم که بدانی جانم باش نوش دارو بعد مرگ فایده نداره جانم باش رخ نمایان کن و این ماه شب تابانم باش جانم باش داد از دل بی قرارت شدم ای فریاد از دل صبر من رفته دگر بر باد از دل داد از دل داد ای دل دیوانه و دیوانه و دیوانه و مستم غیر از تو و غیر از تو کسی را نپرستم دل دست تو و مست تو و بسته به جانم از عشقت حیرانم دیوانه و دیوانه و دیوانه و مستم غیر از تو و غیر از تو کسی را نپرستم دل دست تو و مست تو و بسته به جانم از عشقت حیرانم جانم باش نوش دارو بعد مرگ فایده نداره جانم باش رخ نمایان کن و این ماه شب تابانم باش جانم باش
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ فاز خوب و اهنگ ماشین و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

آرون افشار یکی از خواننده های جوان و خوش صدای صنعت موسیقی پاپ داخلی است که توانسته جایگاه مخصوص به خود و همچنین طرفداران زیادی پیدا کند. او نوازنده پیانو و گیتار است که با قطعه جانم باش توانست به شهرت برسد و برای یک جوان ۲۱ ساله قطعا دستیاف و موفقیت بزرگی محسوب می شود. جانم باش این روزها بدون شک جزو بهترین و محبوب‌ترین ترانه‌های این روزهاست که صدای آرون افشار را از هر خانه و ماشینی به گوش ما می‌رساند. ترانه‌ای بسیار شاد و ریتمیک ، مناسب برای مجالس عروسی و مهمونی که فاز خوبی رو به مخاطبش القا می‌کنه. آرون افشار با این آهنگ ورود ارتباط جدیدی با طرفداران خود ایجاد کرد که دنبال ترانه‌هایی عاشقانه و مناسب رقص می‌گردند.

آرون افشار از خواننده های جوانی است که توانسته به خوبی با انتشار موزیک های بسیار دلنشین درمیان خواننده های سرشناس بعد از گذشت مدت کوتاهی شهرت مورد نیاز را بدست بیاورد. این خواننده که سنی پایین دارد اما با همان سن پایین فعالیت های هنری خود را انجام داده است و با صدای بسیار دلنشین سنتی خود مشغول انتشار موزیک های تلفیقی می باشد. آرون افشار به مانند همکاری بهنام بانی با حامد برادران .. رابطه صمیمی با معین راهبر دارد. معین راهبر آرون افشار را از استعداد های موسیقی کشور می داند و او را به سمت تولید کارهای شنیدنی برده است. با شیوع بیماری کرونا این خواننده نیز از دنیای موسیقی فاصله گرفته است و سعی دارد تا در کوتاه ترین زمان موزیک خود را به انتشار برساند.

شما می توانید اهنگ های شاد و سایر اهنگ های آرون افشار را از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا نهایت لذت را برده باشید. شاعر این قطعه عاطفه حبیبی بوده است و مثل همه‌ی کارهای آرون، تهیه‌کننده‌ی این ترانه نیز معین راهبر می‌باشد. گیتار زیبای این موزیک را فرشید ادهمی نواخته است. شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه نز متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

موزیکی‌شو لحظات بسیار شادی را با این ترانه برای شما آرزو دارد.

شاید کمتر کسی باشد موزیک جانم باش آرون افشار را نشنیده باشد. آرون افشار دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی آرون افشار برای ترانه فوق العاده جانم باش و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا جانم باش آرون افشار همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه جانم باش در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام آرون افشار در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت جانم باش پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ آرون افشار جانم باش خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود آرون افشار نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه جانم باش تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه جانم باش فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن جانم باش آرون افشار لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مرینت دوپنچنگ گفته:

عالییییییییییی