آرون افشار خط و نشان ❤️ دانلود اهنگ جدید آرون افشار در دل من افتاده عشقت خط و نشان + متن کامل

آرون افشار – خط و نشان

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام خط و نشان با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خط و نشان آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Khato Neshan Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – خط و نشان

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 19

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – خط و نشان

بی من نتوانی این خط و نشان لبریزم از عشق آرامش جان باران ببارد عجب حال خوشی شاید ندانی ولی باعثشی بی من نتوانی این خط و نشان لبریزم از عشق آرامش جان باران ببارد عجب حال خوشی شاید ندانی ولی باعثشی در دل من افتاده عشقت زمینگیر شدم سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم ای بهونه زندگی بی تو من بیقرارم در دل من افتاده عشقت زمینگیر شدم سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم ای بهونه زندگی بی تو من بیقرارم با دل من جنگ نکن من که تسلیم توام تو که هر خوابی ببینی تعبیر توام زد هوایت به سرم دل بیقرار بی‌خبرم واس من نای تو داره تو همان قصه ناگفته پنهان منی ساحل امنی و تو موج خروشان منی تو که نزدیکی به من حال عجیبیه تو دلم اگه بارون بباره در دل من افتاده عشقت زمینگیر شدم سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم ای بهونه زندگی بی تو من بیقرارم در دل من افتاده عشقت زمینگیر شدم سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم ای بهونه زندگی بی تو من بیقرارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ فاز خوب و اهنگ قدیمی میباشد.

آرون افشار یکی از خواننده های جوان و خوش صدای صنعت موسیقی پاپ داخلی است که توانسته جایگاه مخصوص به خود و همچنین طرفداران زیادی پیدا کند. او نوازنده پیانو و گیتار است که با قطعه جانم باش توانست به شهرت برسد و برای یک جوان ۲۱ ساله قطعا دستیاف و موفقیت بزرگی محسوب می شود. خط و نشان ترانه‌ای آرام ، ریتمیک و بسیار احساسی از آرون افشار ، خواننده‌ی پرکار امسال کشورمون می‌باشد. این ترانه به شکلی خاص حس بسیار خوبی به شنونده القا می‌کند. شاعر این قطعه امیرحسام افشار می‌باشد و ملودی را خود آرون افشار گفته است.

آرون افشار از خواننده های جوانی است که توانسته به خوبی با انتشار موزیک های بسیار دلنشین درمیان خواننده های سرشناس بعد از گذشت مدت کوتاهی شهرت مورد نیاز را بدست بیاورد. این خواننده که سنی پایین دارد اما با همان سن پایین فعالیت های هنری خود را انجام داده است و با صدای بسیار دلنشین سنتی خود مشغول انتشار موزیک های تلفیقی می باشد.

آرون افشار به مانند همکاری بهنام بانی با حامد برادران .. رابطه صمیمی با معین راهبر دارد. معین راهبر آرون افشار را از استعداد های موسیقی کشور می داند و او را به سمت تولید کارهای شنیدنی برده است. با شیوع بیماری کرونا این خواننده نیز از دنیای موسیقی فاصله گرفته است و سعی دارد تا در کوتاه ترین زمان موزیک خود را به انتشار برساند. شما می توانید اهنگ های شاد و سایر اهنگ های آرون افشار را از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا نهایت لذت را برده باشید.

مثل همه‌ی کارهای گذشته‌ی آرون، این موزیک نیز حاصل همکاری او با تهیه‌کننده‌ی خود، معین راهبر می‌باشد که کار تنظیم و میکس و مسترینگ را عهده‌دار بوده است. شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و از گوش دادن به آن لذت ببرید. امیدواریم از این ترانه‌ی زیبا لذت ببرید.

آرون افشار خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک خط و نشان به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده خط و نشان آرون افشار میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای آرون افشار دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه خط و نشان خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ خط و نشان بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده خط و نشان دعوت کرده است. آرون افشار به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. خط و نشان آرون افشاررا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. آرون افشار که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ خط و نشان این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و آرون افشار از آن مستثنی نیست. امیدواریم از خط و نشان آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: