اهنگ خنده هاتو قربون آرون افشار | دانلود آهنگ آرون افشار خنده هاتو قربون کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

آرون افشار – خنده هاتو قربون

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام خنده هاتو قربون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خنده هاتو قربون آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Khandehato Ghorboon Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – خنده هاتو قربون

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 418

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – خنده هاتو قربون

عشق هر دقیقه یه حرف تازه داره بارونیه که تو تابستون میباره قشنگیا رو یه جا به یاد دل میاره من آرزوم بود سر و سامون بگیرم تو اومدی تا باهات آروم بگیرم جگر گوشم تویی تو تو که واست میمیرم بخند که محوت بشم خنده هاتو قربون دلم هزار پاره شد مثل دل مجنون خدا نوشت اسمتو پای آرزوهام تو باشی عاشق ترین آدم دنیام کجای دنیا به من رسیدی شدی امیدم تو نا امیدی قلبم نمیزد یه بی صدا بود نگاهت اما دلم رو لرزوند بخند که محوت بشم خنده هاتو قربون دلم هزار پاره شد مثل دل مجنون خدا نوشت اسمتو پای آرزوهام تو باشی عاشق ترین آدم دنیام
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ مهمونی میباشد.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه خنده هاتو قربون جدیدترین اثر آرون افشار است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. آرون افشار با اهنگ خنده هاتو قربون سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. خنده هاتو قربون آرون افشار یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که آرون افشار برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط آرون افشار، خنده هاتو قربون را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای آرون افشار به ارمغان آورد. امیدواریم آرون افشار بعد از خنده هاتو قربون باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه خنده هاتو قربون آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام آرون افشار را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده خنده هاتو قربون به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، خنده هاتو قربون آرون افشار قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران آرون افشار نیز با خوشحالی از انتشار موزیک خنده هاتو قربون حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. خنده هاتو قربون آرون افشار تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی آرون افشار با انتشار ترانه جذاب خنده هاتو قربون از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. آرون افشار نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ خنده هاتو قربون رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه خنده هاتو قربون آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک خنده هاتو قربون جدیدترین اثر آرون افشار است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. آرون افشار با آهنگ خنده هاتو قربون سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. خنده هاتو قربون آرون افشار یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که آرون افشار برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط آرون افشار، خنده هاتو قربون را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای آرون افشار به ارمغان آورد. امیدواریم آرون افشار بعد از خنده هاتو قربون باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ خنده هاتو قربون آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ خنده هاتو قربون آرون افشار را نشنیده باشد. آرون افشار دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی آرون افشار برای آهنگ فوق العاده خنده هاتو قربون و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا خنده هاتو قربون آرون افشار همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک خنده هاتو قربون در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام آرون افشار در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت خنده هاتو قربون پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ آرون افشار خنده هاتو قربون خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود آرون افشار نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ خنده هاتو قربون تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه خنده هاتو قربون فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن خنده هاتو قربون آرون افشار لذت ببرید.

آرون افشار خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ خنده هاتو قربون به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده خنده هاتو قربون آرون افشار میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای آرون افشار دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه خنده هاتو قربون خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک خنده هاتو قربون بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده خنده هاتو قربون دعوت کرده است. آرون افشار به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. خنده هاتو قربون آرون افشاررا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. آرون افشار که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ خنده هاتو قربون این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و آرون افشار از آن مستثنی نیست. امیدواریم از خنده هاتو قربون آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که آرون افشار با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. خنده هاتو قربون اثری فوق العاده از آرون افشار است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. آرون افشار سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار خنده هاتو قربون بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود خنده هاتو قربون آرون افشار جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست آرون افشار که مربوط به انتشار خنده هاتو قربون میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی آرون افشار با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ خنده هاتو قربون همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. آرون افشار با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ خنده هاتو قربون تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای آرون افشار در قطعه خنده هاتو قربون لذت ببرید.

آرون افشار خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ خنده هاتو قربون به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده خنده هاتو قربون آرون افشار میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای آرون افشار دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه خنده هاتو قربون خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه خنده هاتو قربون بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده خنده هاتو قربون دعوت کرده است. آرون افشار به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. خنده هاتو قربون آرون افشاررا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. آرون افشار که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ خنده هاتو قربون این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و آرون افشار از آن مستثنی نیست. امیدواریم از خنده هاتو قربون آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز آرون افشار با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. آرون افشار در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده خنده هاتو قربون را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که خنده هاتو قربون آرون افشار یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای آرون افشار و خنده هاتو قربون او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. آرون افشار سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر خنده هاتو قربون به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. آرون افشار امیدوار است با عاشقانه خنده هاتو قربون بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت خنده هاتو قربون آرون افشار باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از خنده هاتو قربون آرون افشار لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
حضور در 8 گفته:

ازت متنفرن افشار انشار

فاطمه گفته:

سلام من فاطمه ام ولی اسم کاربری یه چی دیگس من اهنگ اقای ارون افشار رو گوش دادم خیلی اهنگ تاثیر گذاری از همون اول که گوشش کردم اهنگش نشست به دلم بازم اهنگ شاد بخون بهترین

sajjadmosavi158@gmail.com گفته:

عالیه اولین باری که گوشش کردم تحت تاثیر قرار گرفتم اونایی که میگن بده اهنگش الکی میگن بازم اهنگ شاد بخون بهترین

جیگر گفته:

قشنگ بود و سرشار از انرژی مثبت

Soli گفته:

خیلی خوشم اومده بازم شادبخون

Soli گفته:

مثل همیشه عالی😘😘

هوادار محسنی گفته:

افتضااااح بود ملودی اش کهحالم خراب شد

مهسا گفته:

واقعا زیبا و بینظیر بود ، هم صدای دلنشینی دارن هم ترانه ی مثبت و شادی بود ، قدردانم از وجود ارون افشار عزیز واقعا دوست داشتنی و دلنشینه .

نگین گفته:

سحر خانم اگه گوش نمیدی فرهنگ داشته باش فوش نده . من خودم ارون گوش نمیدم ولی حداقلش فرهنگ اینو دارم که هر کسی یه سلیقه ای داره

آیدا گفته:

خیلیییی قیشنگ بوووووود😍👏

fati گفته:

عالیع😍

Mamali گفته:

خانوم سحر آرون عشقه عشق به نظرم ابی نسل ما آرونه

Zoha گفته:

اهنگات فووووق العادددده حتی مامانمم عاشقشونه👌مرسی❤️

ارسلان گفته:

خیلی شاد و زیبا بود .

سحر گفته:

بدرد نمیخوره *** بیخود خودشونو خسته می کنن خانندش خره *** توش پدر سگ این چیه آرون افشار بیشعور اهنگت خرم گوش نمیده درحدی نیست که من

fatemeg گفته:

خوب بود😊

Niloofar گفته:

آرون افشار کلا خواننده خیلی خوبی هست و از نظر من بهترین خواننده هست این اهنگ هم فوق العاده زیبا و قشنگ هست واقعا موفق باشید آقای افشار عزیز ایشالا بیشتر و بهتر و بالاتر از اینا😃✌️