آرون افشار دلشوره (ریمیکس) ❤️ دانلود اهنگ جدید آرون افشار دلشوره (ریمیکس) + متن کامل

آرون افشار – دلشوره (ریمیکس)

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام دلشوره (ریمیکس) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلشوره (ریمیکس) آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Delshooreh (remix) Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – دلشوره (ریمیکس)

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 173

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – دلشوره (ریمیکس)

بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم نیستی و من خواب ندارم آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم شاید برای تو کمی سخت است بفهمی حال من را باید شبیه من کمی دیوانه باشی بفهمی حال من را من حاضرم از عشق تو چتر از سر بارون بگیرم من بیخیال زنده موندن حاضرم با تو بمیرم من بیخیال زنده موندن حاضرم با تو بمیرم بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم نیستی و من خواب ندارم آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم نیستی و من خواب ندارم آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم اگه با من نباشی میخوام دنیا نباشه به این دلشوره ها عادت ندارم محاله بی تو من طاقت بیارم من دلواپسو تنها نذارم شبای بیقراری چقدر چشم انتظاری یه کاری کن یکم آروم بگیرم تو دنیای خودم بی تو اسیرم من عاشق نذار تنها بمیرم بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم نیستی و من خواب ندارم آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم نیستی و من خواب ندارم آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

آرون افشار یکی از خواننده های جوان و خوش صدای صنعت موسیقی پاپ داخلی است که توانسته جایگاه مخصوص به خود و همچنین طرفداران زیادی پیدا کند. او نوازنده پیانو و گیتار است که با قطعه جانم باش توانست به شهرت برسد و برای یک جوان ۲۱ ساله قطعا دستیاف و موفقیت بزرگی محسوب می شود.

ریمیکس شاد و عاشقانه از آهنگ احساسی دلشوره آرون افشار عزیز رو برای شما همراهان همیشگیمون آماده کردیم. امیدواریم که از شنیدن این ریمیکس ریتمیک با ترانه سرایی علیرضا مرتضی قلی و آهنگسازی و خوانندگی آرون افشار لذت ببرید. این آهنگ یکی از آهنگ های محبوب آرون افشار عزیز محسوب می شود که ورژن اصلی آن نیز در رسانه موزیکیشو در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

آرون افشار از خواننده های جوانی است که توانسته به خوبی با انتشار موزیک های بسیار دلنشین درمیان خواننده های سرشناس بعد از گذشت مدت کوتاهی شهرت مورد نیاز را بدست بیاورد. این خواننده که سنی پایین دارد اما با همان سن پایین فعالیت های هنری خود را انجام داده است و با صدای بسیار دلنشین سنتی خود مشغول انتشار موزیک های تلفیقی می باشد.

آرون افشار به مانند همکاری بهنام بانی با حامد برادران .. رابطه صمیمی با معین راهبر دارد. معین راهبر آرون افشار را از استعداد های موسیقی کشور می داند و او را به سمت تولید کارهای شنیدنی برده است. با شیوع بیماری کرونا این خواننده نیز از دنیای موسیقی فاصله گرفته است و سعی دارد تا در کوتاه ترین زمان موزیک خود را به انتشار برساند.

شما می توانید اهنگ های شاد و سایر اهنگ های آرون افشار را از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا نهایت لذت را برده باشید.

ریمیکس شاد آهنگ دلشوره هم اکنون با 2 کیفیت عالی در رسانه موزیکی شو در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. می توانید همین حالا این آهنگ زیبا را دانلود کرده و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

در ادامه متن کامل آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام آرون افشار را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با آهنگ فوق العاده دلشوره (ریمیکس) به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، دلشوره (ریمیکس) آرون افشار قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران آرون افشار نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ دلشوره (ریمیکس) حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. دلشوره (ریمیکس) آرون افشار تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی آرون افشار با انتشار اهنگ جذاب دلشوره (ریمیکس) از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. آرون افشار نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ دلشوره (ریمیکس) رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ دلشوره (ریمیکس) آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Omid گفته:

عالی 👍👍👍👍👍👍👍👍🏼

شیرین محمدی مجد گفته:

خیلی خیلی خوب بودامیدوارم که همینطور بدرخشید