آرون افشار ریمیک شاد شب رویایی ❤️ دانلود اهنگ جدید آرون افشار ریمیک شاد شب رویایی + متن کامل

آرون افشار – ریمیک شاد شب رویایی

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام ریمیک شاد شب رویایی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ریمیک شاد شب رویایی آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Shabe Royaei (remix) Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – ریمیک شاد شب رویایی

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 96

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – ریمیک شاد شب رویایی

من در تب و تاب توام خانه خراب توام من منِ دیوانه عاشق بی تو سر و سامان من نیمه پنهان من جان تو و جان یه عاشق من عاشقتم تا ابد دور شود چشم بد از تو و دنیای من و تو ای ماه الهی فقط کم نشود سایه ات از شب و روزای من و تو سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه تا میرسی از آتش چشمان تو یک شهر بهم میریزد هر بار که میبینمت از دیدنت انگار دلم میریزد من با تو پر از شوقم و در حیرتم از این شب رویایی حیرانم و حیرانم از اینکه تو چرا این همه زیبایی من در تب و تاب توام خانه خراب توام من من دیوانه عاشق ای تو سر و سامان من نیمه پنهان من جان تو و جان یه عاشق من عاشقتم تا ابد دور شود چشم بد از تو و دنیای من و تو ای ماه الهی فقط کم نشود سایه ات از شب و روزای من و تو سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه ای تو همه خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه ای تو همه خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

آرون افشار یکی از خواننده های جوان و خوش صدای صنعت موسیقی پاپ داخلی است که توانسته جایگاه مخصوص به خود و همچنین طرفداران زیادی پیدا کند. او نوازنده پیانو و گیتار است که با قطعه جانم باش توانست به شهرت برسد و برای یک جوان ۲۱ ساله قطعا دستیاف و موفقیت بزرگی محسوب می شود.

یک ریمیکس ریتمیک از آهنگ احساسی و زیبای شب رویایی آرون عزیز برای شما عزیزان آماده کرده ایم که امیدواریم شادی لحظه های شادتان را افزون کند. آهنگی عاشقانه از خواننده محبوب و البته بسیار جوان کشور عزیزمان که این روزها طرفدارا های بسیار زیادی دارد.

آرون افشار از خواننده های جوانی است که توانسته به خوبی با انتشار موزیک های بسیار دلنشین درمیان خواننده های سرشناس بعد از گذشت مدت کوتاهی شهرت مورد نیاز را بدست بیاورد. این خواننده که سنی پایین دارد اما با همان سن پایین فعالیت های هنری خود را انجام داده است و با صدای بسیار دلنشین سنتی خود مشغول انتشار موزیک های تلفیقی می باشد.

آرون افشار به مانند همکاری بهنام بانی با حامد برادران .. رابطه صمیمی با معین راهبر دارد. معین راهبر آرون افشار را از استعداد های موسیقی کشور می داند و او را به سمت تولید کارهای شنیدنی برده است. با شیوع بیماری کرونا این خواننده نیز از دنیای موسیقی فاصله گرفته است و سعی دارد تا در کوتاه ترین زمان موزیک خود را به انتشار برساند.

شما می توانید اهنگ های شاد و سایر اهنگ های آرون افشار را از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا نهایت لذت را برده باشید.

شما همراهان موزیکی شو می توانید آهنگ شب رویایی را هم اکنون با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل ترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز آرون افشار با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. آرون افشار در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده ریمیک شاد شب رویایی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که ریمیک شاد شب رویایی آرون افشار یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای آرون افشار و ریمیک شاد شب رویایی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. آرون افشار سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر ریمیک شاد شب رویایی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. آرون افشار امیدوار است با عاشقانه ریمیک شاد شب رویایی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت ریمیک شاد شب رویایی آرون افشار باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از ریمیک شاد شب رویایی آرون افشار لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
یاسمین گفته:

تقریبا خوب بود خوشم اومد بهتربود که از این تند تر هم بود

مجنون گفته:

عالی خیلی زیبا