آرون افشار شب رویایی ❤️ دانلود اهنگ جدید آرون افشار سوگند به لبخند تو دل من بند تو شب رویایی + متن کامل

آرون افشار – شب رویایی

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام شب رویایی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شب رویایی آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Shabe Royaei Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – شب رویایی

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 103

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – شب رویایی

من در تب و تاب توام خانه خراب توام من منِ دیوانه عاشق ای تو سر و سامان من نیمه ی پنهان من جان تو و جان یه عاشق من عاشقتم تا ابد دور شود چشم بد از تو و دنیای من و تو ای ماه الهی فقط کم نشود سایه ات از شب و روزای من و تو سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه تا میرسی از آتش چشمان تو یک شهر بهم میریزد هر بار که میبینمت از دیدنت انگار دلم میریزد من با تو پر از شوقم و در حیرتم از این شب رویایی حیرانم و حیرانم از اینکه تو چرا این همه زیبایی من در تب و تاب توام خانه خراب توام من منِ دیوانه عاشق ای تو سر و سامان من نیمه ی پنهان من جان تو و جان یه عاشق من عاشقتم تا ابد دور شود چشم بد از تو و دنیای من و تو ای ماه الهی فقط کم نشود سایه ات از شب و روزای من و تو سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ عروسی و اهنگ فاز خوب و اهنگ ماشین و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

آرون افشار یک بار دیگر با شب رویایی خود ، شبی رویایی برای موسیقی پاپ ایران رقم زد. قطعا تکه آهنگ من در تب و تاب توام خانه خراب توام به گوشتان خورده است یا حداقل سوگند به لبخند تو دل من بند تو را شنیده‌اید. این تک آهنگ ریتمیک خیلی خیلی زود به مهمونی ها و عروسی ها راه باز کرد و جزو موزیک های پرتکرار هر ماشینی شد. ترانه ای خوش فاز و بسیار شاد و عاشقانه که کمتر کسی خواهد توانست با گوش دادن به آن سر جای خود بنشیند و نرقصد.

این قطعه نیز مانند تقریبا تمام آهنگ های آرون افشار ، حاصل همکاری او با معین راهبر ، تهیه‌کننده‌ی هنرمند و کاربلد این روزهای موسیقی پاپ ایران بوده است. معین راهبر وظیفه‌ی تنظیم و میکس و مسترینگ کار را برعهده داشته است. شاعر این ترانه علیرضا مرتضی قلی بوده و ملودی را نیز خود آرون روی آن سوار کرده. گیتار زیبای کار را فرشید ادهمی نواخته است و شاهد صدای خاص و زیبای کوئنا (فلوت) امیرحسین کیانپور نیز هستیم.

آرون افشار از خواننده های جوانی است که توانسته به خوبی با انتشار موزیک های بسیار دلنشین درمیان خواننده های سرشناس بعد از گذشت مدت کوتاهی شهرت مورد نیاز را بدست بیاورد. این خواننده که سنی پایین دارد اما با همان سن پایین فعالیت های هنری خود را انجام داده است و با صدای بسیار دلنشین سنتی خود مشغول انتشار موزیک های تلفیقی می باشد. آرون افشار به مانند همکاری بهنام بانی با حامد برادران .. رابطه صمیمی با معین راهبر دارد. معین راهبر آرون افشار را از استعداد های موسیقی کشور می داند و او را به سمت تولید کارهای شنیدنی برده است. با شیوع بیماری کرونا این خواننده نیز از دنیای موسیقی فاصله گرفته است و سعی دارد تا در کوتاه ترین زمان موزیک خود را به انتشار برساند.

شما می توانید اهنگ های شاد و سایر اهنگ های آرون افشار را از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا نهایت لذت را برده باشید. شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و از گوش دادن به آن لذت ببرید.در ادامه متن کامل ترانه را نیز در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. امیدواریم با شب رویایی آرون افشار ، شبی رویایی برای خودتان بسازید.

 

آرون افشار شب رویایی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران آرون افشار را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از آرون افشار که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران آرون افشار اهنگ شب رویایی را جزو بهترین کارهای او می دانند. شب رویایی آرون افشار خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ شب رویایی آرون افشار را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ شب رویایی آرون افشار لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: