آرون افشار طبیب ماهر ❤️ دانلود اهنگ جدید آرون افشار ای وای هوایی شده این دل طبیب ماهر + متن کامل

آرون افشار – طبیب ماهر

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام طبیب ماهر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ طبیب ماهر آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Tabibe Maher Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – طبیب ماهر

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 43

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – طبیب ماهر

لحظه ای کاش کمی صبر کنی به خاطر من مرحم حال دلم باش طبیب ماهر من من به قربان تو و حالت جذاب نگاهت مبتلای توام و باخته ام دل به نگاهت ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده از حال دلت با خبرم کن ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده تو مرا عاشق ترم کن ای وای به چشمان تو سوگند که نقاشی لبخند تو ایمان مرا برد ای وای ببین برق نگاهت آن صورت ماهت چه بلایی سرم آورد دل به دریا زده ام سمت نگاه تو عزیزم دل من یوسف افتاده به چاه تو عزیزم من در صدد یار و تو دلدار و چه تقدیر قشنگی من باشم و تو باشی و ای وای چه تصویر قشنگی ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده از حال دلت با خبرم کن ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده تو مرا عاشق ترم کن ای وای به چشمان تو سوگند که نقاشی لبخند تو ایمان مرا برد ای وای ببین برق نگاهت آن صورت ماهت چه بلایی سرم آورد
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ عروسی و اهنگ قدیمی و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ عروسی و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

آرون افشار یکی از خواننده های جوان و خوش صدای صنعت موسیقی پاپ داخلی است که توانسته جایگاه مخصوص به خود و همچنین طرفداران زیادی پیدا کند. او نوازنده پیانو و گیتار است که با قطعه جانم باش توانست به شهرت برسد و برای یک جوان ۲۱ ساله قطعا دستیاف و موفقیت بزرگی محسوب می شود. آرون افشار بدون شک ستاره این روزهای موسیقی پاپ داخل ایران می‌باشد که هر بار با ترانه‌ای جدید، روح تازه‌ای به این عرصه میدمد. این بار طبیب ماهر قطعه‌ای است که حاصل همکاری مجدد با معین راهبر برای تهیه‌کنندگی، تنظیم و میکس و مسترینگ کار می‌باشد.ترانه‌ای احساسی عاشقانه با ریتمی شاد و ریتمیک که بسیار مناسب مجالس مهمونی‌ها و عروسی‌ها نیز هست.

آرون افشار از خواننده های جوانی است که توانسته به خوبی با انتشار موزیک های بسیار دلنشین درمیان خواننده های سرشناس بعد از گذشت مدت کوتاهی شهرت مورد نیاز را بدست بیاورد. این خواننده که سنی پایین دارد اما با همان سن پایین فعالیت های هنری خود را انجام داده است و با صدای بسیار دلنشین سنتی خود مشغول انتشار موزیک های تلفیقی می باشد. آرون افشار به مانند همکاری بهنام بانی با حامد برادران .. رابطه صمیمی با معین راهبر دارد. معین راهبر آرون افشار را از استعداد های موسیقی کشور می داند و او را به سمت تولید کارهای شنیدنی برده است. با شیوع بیماری کرونا این خواننده نیز از دنیای موسیقی فاصله گرفته است و سعی دارد تا در کوتاه ترین زمان موزیک خود را به انتشار برساند.

شما می توانید اهنگ های شاد و سایر اهنگ های آرون افشار را از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا نهایت لذت را برده باشید. شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه متن کامل ترانه را نیز برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

موزیکیشو اوقات خوشی را برای شما عزیزان آرزو می کند.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار آرون افشار خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب طبیب ماهر را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده طبیب ماهر در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. آرون افشار در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. طبیب ماهر آرون افشاراز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. آرون افشار نیز در طبیب ماهر تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک طبیب ماهر حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ طبیب ماهر جدیدترین اثر آرون افشار است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. آرون افشار با ترانه طبیب ماهر سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. طبیب ماهر آرون افشار یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که آرون افشار برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط آرون افشار، طبیب ماهر را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای آرون افشار به ارمغان آورد. امیدواریم آرون افشار بعد از طبیب ماهر باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک طبیب ماهر آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: