آرون افشار عاشق کش ❤️ دانلود اهنگ جدید آرون افشار یک آدم شکسته از من ساختی عاشق کش + متن کامل

آرون افشار – عاشق کش

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام عاشق کش با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عاشق کش آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Ashegh Kosh Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – عاشق کش

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 19

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – عاشق کش

از تو دگر نمیشود دل کند فانوس راه عشق من بودی تو جاده را به من نشان دادی برگرد بگو عاشق من بودی بازم میان خلوت خانه افتاده ام چنین تک و تنها عشقت مرا به ناکجا برده نقطه به نقطه سو به سو هرجا یک آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی بغضم گلویم را گرفته از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی یک آدم شکسته از من ساختی عاشق کشِ بی رحم تو با من چه کردی بغضم گلویم را گرفته از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی میدانی که چقدر میخواهمت حتی اگر بد شوی میخواهمت برگرد به داد دلم برس دریایم که غرقم در جنون دریابم که ویرانم کنون خدا تورا پای دلم نوشت یک آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی بغضم گلویم را گرفته از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی یک آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی بغضم گلویم را گرفته از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی یک آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی بغضم گلویم را گرفته از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی یک آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی بغضم گلویم را گرفته از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین و اهنگ دیسلاو و اهنگ قدیمی میباشد.

آرون افشار خواننده جوان و دوست داشتنی موسیقی پاپ کشور این روزها مسیر موفقیت را به خوبی پیدا کرده است و بعد از گذشت روزهای سخت، با برگزازی کنسرت و انتشار آهنگ جدید هربار دل مخاطبین را میرباید و بازار موسیقی را تکان میدهد.این خواننده دوست داشتنی که از اواخر سال 96 با جانم باش استارت رسمی خود را زد، مثل کرونا به همه میکس ها و لیست ها نفوذ کرد و نامش به دنیای موسیقی راه یافت. پس از آن نیز با کمک معین راهبر و با تکیه بر صدای قوی و اجرای خود و انتخاب اشعار مناسب، توانسته نردبان موفقیت را به خوبی طی کند و در این مسیر به خوبی جلو رود.وی که همین اواخر سال 98 و به مناسبت عید 99 آهنگ شاد و فوق العاده زلزله را روانه بازار موسیقی کرده بود، پس از شدت گرفت کرونا و اوضاع قرنطینه، با اجرای کنسرت لایو، توانست برای اندک زمانی تمامی غم و غصه هوادارانش را از بین ببرد و در همان کنسرت خبر انشار آهنگ جدید را اعلام کرد که با استقبال مخاطبینش روبرو شد.

آرون افشار از خواننده های جوانی است که توانسته به خوبی با انتشار موزیک های بسیار دلنشین درمیان خواننده های سرشناس بعد از گذشت مدت کوتاهی شهرت مورد نیاز را بدست بیاورد. این خواننده که سنی پایین دارد اما با همان سن پایین فعالیت های هنری خود را انجام داده است و با صدای بسیار دلنشین سنتی خود مشغول انتشار موزیک های تلفیقی می باشد.آرون افشار به مانند همکاری بهنام بانی با حامد برادران .. رابطه صمیمی با معین راهبر دارد. معین راهبر آرون افشار را از استعداد های موسیقی کشور می داند و او را به سمت تولید کارهای شنیدنی برده است. با شیوع بیماری کرونا این خواننده نیز از دنیای موسیقی فاصله گرفته است و سعی دارد تا در کوتاه ترین زمان موزیک خود را به انتشار برساند.

شما می توانید اهنگ های شاد و سایر اهنگ های آرون افشار را از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا نهایت لذت را برده باشید. آرون افشار سرانجام عاشق کش را به بازار موسیقی روانه کرد. آرون افشار یک بار دیگر با پخش موزیک عاشقانه و شاید غمگین عاشق کش ، خود را به صدر ترند‌های موسیقی فارسی رساند. واقعا احساسات آرون افشار در تلفیق با شعر و آهنگسازی D-Pop ترکیب خارق العاده‌ای را خلق کرده است. معین راهبر نیز مثل همیشه کار تهیه کنندگی عاشق کش آرون افشار را انجام داده است.

امیدواریم از شنیدن آهنگ عاشق کش ارون افشار لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام آرون افشار را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده عاشق کش به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، عاشق کش آرون افشار قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران آرون افشار نیز با خوشحالی از انتشار قطعه عاشق کش حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. عاشق کش آرون افشار تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی آرون افشار با انتشار ترانه جذاب عاشق کش از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. آرون افشار نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ عاشق کش رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ عاشق کش آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
mohsen گفته:

عالی بود مثل همیشه

tara گفته:

خیلی عالی بود مثل همیشه????????????