دانلود آهنگ آرون افشار عطر بهار | کیفیت اصلی MP3 + متن

آرون افشار – عطر بهار

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام عطر بهار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عطر بهار آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Atre Bahar Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – عطر بهار

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 848

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – عطر بهار

عطر تو بوی بهاره چشماتم جاذبه داره فکر کردی تازه رسیدم من یه قرنو با تو دیدم خوش به حالم تورو دارم وسط این همه آدم شدی یارم من که تنها کسیم که تورو یک ثانیه تنها نمیذارم آرامش آینده ی من گریه و خنده ی من تاج سر قلب منی عشق برازنده ی من حالا که خوشبختی باهام واسه خدا دست بزن ای جان ای جانم آرامش آینده ی من گریه و خنده ی من تاج سر قلب منی عشق برازنده ی من حالا که خوشبختی باهام واسه خدا دست بزن ای جان ای جانم مثلا محو تو باشم محو اون چشمای معصوم کافیه بگی تو گوشم یه دوست دارم آروم دیگه دردی نمیمونه چرا قلبت نگرونه خدا که عاشقمونه آرامش آینده ی من گریه و خنده ی من تاج سر قلب منی عشق برازنده ی من حالا که خوشبختی باهام واسه خدا دست بزن ای جان ای جانم آرامش آینده ی من گریه و خنده ی من تاج سر قلب منی عشق برازنده ی من حالا که خوشبختی باهام واسه خدا دست بزن ای جان ای جانم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ احساسی میباشد.
شاید کمتر کسی باشد اهنگ عطر بهار آرون افشار را نشنیده باشد. آرون افشار دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی آرون افشار برای اهنگ فوق العاده عطر بهار و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا عطر بهار آرون افشار همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ عطر بهار در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام آرون افشار در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت عطر بهار پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه آرون افشار عطر بهار خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود آرون افشار نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه عطر بهار تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ عطر بهار فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن عطر بهار آرون افشار لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک عطر بهار آرون افشار را نشنیده باشد. آرون افشار دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی آرون افشار برای ترانه فوق العاده عطر بهار و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا عطر بهار آرون افشار همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ عطر بهار در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام آرون افشار در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت عطر بهار پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک آرون افشار عطر بهار خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود آرون افشار نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه عطر بهار تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ عطر بهار فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن عطر بهار آرون افشار لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار آرون افشار خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب عطر بهار را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده عطر بهار در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. آرون افشار در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. عطر بهار آرون افشاراز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. آرون افشار نیز در عطر بهار تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه عطر بهار حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که آرون افشار با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. عطر بهار اثری فوق العاده از آرون افشار است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. آرون افشار سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار عطر بهار بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود عطر بهار آرون افشار جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست آرون افشار که مربوط به انتشار عطر بهار میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی آرون افشار با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک عطر بهار همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. آرون افشار با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ عطر بهار تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای آرون افشار در موزیک عطر بهار لذت ببرید.

آرون افشار عطر بهار را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران آرون افشار را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از آرون افشار که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران آرون افشار اهنگ عطر بهار را جزو بهترین کارهای او می دانند. عطر بهار آرون افشار خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه عطر بهار آرون افشار را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه عطر بهار آرون افشار لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

آرون افشار خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه عطر بهار به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده عطر بهار آرون افشار میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای آرون افشار دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ عطر بهار خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه عطر بهار بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده عطر بهار دعوت کرده است. آرون افشار به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. عطر بهار آرون افشاررا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. آرون افشار که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ عطر بهار این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و آرون افشار از آن مستثنی نیست. امیدواریم از عطر بهار آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز آرون افشار با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. آرون افشار در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده عطر بهار را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که عطر بهار آرون افشار یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای آرون افشار و عطر بهار او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. آرون افشار سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر عطر بهار به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. آرون افشار امیدوار است با عاشقانه عطر بهار بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت عطر بهار آرون افشار باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از عطر بهار آرون افشار لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

آرون افشار عطر بهار را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران آرون افشار را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از آرون افشار که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران آرون افشار اهنگ عطر بهار را جزو بهترین کارهای او می دانند. عطر بهار آرون افشار خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک عطر بهار آرون افشار را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک عطر بهار آرون افشار لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ریحانه عشق تو گفته:

این نظر رو خطاب به جناب آقای افشار میگم.آقای افشار این روزا بدجوری اعصابم خط خطی هست.دلیلشم از دست دادن متداوم کنسرت های شما و عدم امکان دیدن شما هست.منظورم کنسرت های شما در تبریز هست.چون من متولد و ساکن تبریزم.یه جورایی تقصیر دایی م هست.چون اون هم از طرفدار های شماست و دایم کنسرت های شما رو پیگیری میکنه اما بعد از اینکه کامل اجرا و اتمام شد به من اطلاع میده و من عصبانی میشم.چی میشه تو تیر ماه هم یه کنسرت داشته باشین؟T︵TT︵TTمن از وقتی به خودم اومدم فهمیدم به تولد شما خیلی نزدیکیم.هاج و واج موندم چه هدیه ای بهتون بدم.یه کلام ختم کلام:دیگه حرفی ندارم.