اهنگ مادر آرون افشار دانلود آهنگ کیفیت اصلی MP3 320 + متن

آرون افشار – مادر

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام مادر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مادر آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Madar Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – مادر

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 94

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – مادر

مادرم حرفی بزن که تشنه لالایی ام من که جان میدم برایت همدم تنهایی ام من همیشه کودکم آغوش تو جای من است من اگر خوبم دعایت پشت دنیای من است بوسه بر دستان گرمت میزنم شاه دلم با حضورت خانه روشن میشود ماه دلم هرچه میخواهد دلم پیش تو پیدا میشود این همه خوبی چه جوری در دلت جا میشود مادر همه جان و تنم شوق نفس کشیدنم به موی تو قسم تویی تویی همه جان و تنم مادر همه جان و تنم شوق نفس کشیدنم به موی تو قسم تویی تویی همه جان و تنم مادرم سنگ صبور بی قراریای من مرهمی بر زخما های این دل تنهای من مادرم دور تو میگردم عبادت میکنم مادرم جای خودش عشقم صدایت میکنم مادرم جانم فدای چهره معصوم تو هرچه میخواهی بگو من نه نمیگویم به تو مادر همه جان و تنم شوق نفس کشیدنم به موی تو قسم تویی تویی همه جان و تنم مادر همه جان و تنم شوق نفس کشیدنم به موی تو قسم تویی تویی همه جان و تنم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ قدیمی میباشد.

آرون افشار یکی از خواننده های جوان و خوش صدای صنعت موسیقی پاپ داخلی است که توانسته جایگاه مخصوص به خود و همچنین طرفداران زیادی پیدا کند. او نوازنده پیانو و گیتار است که با قطعه جانم باش توانست به شهرت برسد و برای یک جوان ۲۱ ساله قطعا دستیاف و موفقیت بزرگی محسوب می شود.

آرون افشار آهنگ مادر را با آنقدر با حس و زیبا اجرا کرده است که هر کسی برای چند لحظه هم که شده یاد زحمات مادرش خواهد افتاد و در دلش هم که شده برای قدردانی از او دلش به رحم میاید. مادر ترانه‌ای فوق احساسی و آرام است که مثل همیشه حاصل همکاری آرون افشار و معین راهبر می‌باشد.

آرون افشار از خواننده های جوانی است که توانسته به خوبی با انتشار موزیک های بسیار دلنشین درمیان خواننده های سرشناس بعد از گذشت مدت کوتاهی شهرت مورد نیاز را بدست بیاورد. این خواننده که سنی پایین دارد اما با همان سن پایین فعالیت های هنری خود را انجام داده است و با صدای بسیار دلنشین سنتی خود مشغول انتشار موزیک های تلفیقی می باشد.

آرون افشار به مانند همکاری بهنام بانی با حامد برادران .. رابطه صمیمی با معین راهبر دارد. معین راهبر آرون افشار را از استعداد های موسیقی کشور می داند و او را به سمت تولید کارهای شنیدنی برده است. با شیوع بیماری کرونا این خواننده نیز از دنیای موسیقی فاصله گرفته است و سعی دارد تا در کوتاه ترین زمان موزیک خود را به انتشار برساند.

شما می توانید اهنگ های شاد و سایر اهنگ های آرون افشار را از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا نهایت لذت را برده باشید.

شما عزیزان موزیکیشویی می توانید همین حالا آهنگ مادر با صدای ارون افشار رو با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم همیشه سایه‌ی مادر بالای سرمان باشد.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز آرون افشار با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. آرون افشار در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده مادر را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که مادر آرون افشار یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای آرون افشار و مادر او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. آرون افشار سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر مادر به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. آرون افشار امیدوار است با عاشقانه مادر بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت مادر آرون افشار باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از مادر آرون افشار لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار آرون افشار خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب مادر را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده مادر در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. آرون افشار در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. مادر آرون افشاراز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. آرون افشار نیز در مادر تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک مادر حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: