اولین فیلم آرون افشار و خوانندگی در مجلس تولد + ویدیو

آرون افشار و میکروفون در جشن تولد

آرون افشار خوانندگی خود را از مجالس جشن تولد از جمله تولد خود شروع کرده است.

آرون افشار و میکروفون در جشن تولد

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

آرون افشار اولین اهنگ خود را در جشن تولد خودش اجرا کرده است. احتمالا زمانی که ۴ سال داشته است و با حضور دوستان و مادر و پدر خود، میکروفون به دست شده است. در این کلیپ چند ثانیه ای از گذشته ی آرون افشار مشاهده می‌کنیم که او به گفته ی خودش آهنگ گل گل گل گل از همه رنگ را که تبلیغ شامپوی گلرنگ بوده است را اجرا می کند. در تصویر مادر آرون افشار را مشاهده می کنیم که میکروفون را جلوی او میاورد تا در جشن تولدش بخواند و خوشحال تر از پیش باشد.

خوانندگی آرون افشار

آرون افشار به طور کامل خوانندگی را از محافل مهمونی شروع کرده است. از وی ویدیوهای مختلفی پخش شده است که در مجالس عروسی و تولد در حال خواندن است. در این فیلم هم می توان استعداد او را در کودکی به چشم دید و تعجبی ندارد که این روند به خواننده شدن این جوان ۲۱ ساله کشومون ختم شه. جوانی از نیشابور که به تمام معنا خود استعداد است و یک تکه ی کوچک این استعداد را میتوان در این کلیپ چند ثانیه ای مشاهده کرد.

دانلود اهنگ جدید آرون افشار

آرون افشار قطعا جزو پر طرفدارترین و محبوب ترین خوانندگان حال حاضر کشورمون می باشد. کسی که به محض انتشار قطعه ای جدید، به معنای واقعی کلمه گوگل فارسی منفجر میشود. ما اینجا در موزیکیشو تمام سعی خود را کرده ایم تا بتوانیم تمام آهنگ های اجرا شده توسط آرون افشار عزیز را در قالب فول آلبوم آرون افشار در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به راحت ترین شیوه ی ممکن در جریان آهنگ های آرون افشار جدید و قدیمی قرار بگیرید و آن ها را دانلود کنید و لذت ببرید. همچنین می توانید جدیدترین آهنگ آرون افشار به نام پناه عاشقان را از همینجا دانلود کنید.

نظر آرون افشار در مورد کلیپ کودکی خود

در اینستاگرام آرون افشار می توان اولین پست او را دید که اشاره به همین کلیپ چند ثانیه ای و خواندن آهنگ تبلیغ شامپو گلرنگ دارد. او در مورد این کلیپ گفته است که:

اینم ۲۰ سال پیش‌ بنده ❤️😂😂😂😂😂اسم اهنگ گل گل گل گل از همه رنگ👉👉❤️😂😂😂فک کنم یه تبلیغات تلوزیونی بود من بلد بودم

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: