آرون افشار کجایی ❤️ دانلود اهنگ جدید آرون افشار کجایی تو کجایی + متن کامل

آرون افشار – کجایی

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام کجایی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کجایی آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Kojaei Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – کجایی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 30

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – کجایی

من بی تو هر کجا هستم تو را میبینم با توام دلتنگی شیرینم من پریشانم کجایی باور کن من برای خنده ات میمیرم من برای تو فقط میمیرم من پریشانم کجایی کجایی تو کجایی تو کجایی ندارم در سرم جز تو هوایی تو با دلواپسیام آشنایی کجایی تو کجایی کجایی تو کجایی تو کجایی قرار ما نباشید بی وفایی تو با دلواپسیام آشنایی کجایی تو کجایی ای ناجی من تا همیشه تو میمانی و من معنی این دیوانگی را تو میدانی و من از تو چه پنهان در هوایت نفس جان گرفته من کافری هستم که با تو ایمان گرفته کجایی تو کجایی تو کجایی ندارم در سرم جز تو هوایی تو با دلواپسیام آشنایی کجایی تو کجایی کجایی تو کجایی تو کجایی قرار ما نباشید بی وفایی تو با دلواپسیام آشنایی کجایی تو کجایی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

آرون افشار یکی از خواننده های جوان و خوش صدای صنعت موسیقی پاپ داخلی است که توانسته جایگاه مخصوص به خود و همچنین طرفداران زیادی پیدا کند. او نوازنده پیانو و گیتار است که با قطعه جانم باش توانست به شهرت برسد و برای یک جوان ۲۱ ساله قطعا دستیاف و موفقیت بزرگی محسوب می شود.آرون افشار این بار با یک ترانه‌ی بسیار عاشقانه و احساسی به موسیقی پاپ ایران بازگشته است. ترانه‌ای ریتمیک و هیجانی که قطعا دل هرکسی را خواهد برد. بار دیگر شاهد همکاری او با معین راهبر نیز هستیم و با کجایی تو در این روزهای پاییزی، عاشقتر از پیش خواهیم شد.

آرون افشار از خواننده های جوانی است که توانسته به خوبی با انتشار موزیک های بسیار دلنشین درمیان خواننده های سرشناس بعد از گذشت مدت کوتاهی شهرت مورد نیاز را بدست بیاورد. این خواننده که سنی پایین دارد اما با همان سن پایین فعالیت های هنری خود را انجام داده است و با صدای بسیار دلنشین سنتی خود مشغول انتشار موزیک های تلفیقی می باشد.آرون افشار به مانند همکاری بهنام بانی با حامد برادران .. رابطه صمیمی با معین راهبر دارد. معین راهبر آرون افشار را از استعداد های موسیقی کشور می داند و او را به سمت تولید کارهای شنیدنی برده است. با شیوع بیماری کرونا این خواننده نیز از دنیای موسیقی فاصله گرفته است و سعی دارد تا در کوتاه ترین زمان موزیک خود را به انتشار برساند.

شما می توانید اهنگ های شاد و سایر اهنگ های آرون افشار را از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا نهایت لذت را برده باشید.این شما و این ترانه‌ی کجایی از آرون افشار عزیز. شما عزیزان می توانید این ترانه زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و از گوش دادن به آن لذت ببرید. در ادامه متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

آرون افشار خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک کجایی به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده کجایی آرون افشار میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای آرون افشار دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک کجایی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ کجایی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده کجایی دعوت کرده است. آرون افشار به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. کجایی آرون افشاررا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. آرون افشار که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک کجایی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و آرون افشار از آن مستثنی نیست. امیدواریم از کجایی آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: