دانلود آهنگ تو بلدی آروین صمیمی | MP3 اصلی و متن

آروین صمیمی – تو بلدی

دانلود اهنگ جدید آروین صمیمی به نام تو بلدی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تو بلدی آروین صمیمی از رسانه موزیکیشو

آروین صمیمی – تو بلدی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 47

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آروین صمیمی – تو بلدی

با چشات قلبمو میخ کوب میکنی همیشه حال منو خوب میکنی دستمو محکم بگیر پیش همه به همه بگو دلت پیش منه آخه تو بلدی منه لجبازو لم منه بد اخلاقو چه حالی داره شب با تو بشینم تا صبح پای حرفاتو تو بلدی منه لجبازو لم منه بد اخلاقو چه حالی داره شب با تو بشینم تا صبح پای حرفاتو اون موهای مشکیت شروع ماجرای عشقیم بود تو اگه نبودی تو این شبا کی نور چشمیم بود دوست دارم اول هفتمو با عطرت رو تنم شروع کنم دوست دارم ازم یه چی بخوای برا یه شهرو زیر و رو کنم آخه تو بلدی منه لجبازو لم منه بد اخلاقو چه حالی داره شب با تو بشینم تا صبح پای حرفاتو تو بلدی منه لجبازو لم منه بد اخلاقو چه حالی داره شب با تو بشینم تا صبح پای حرفاتو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز آروین صمیمی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. آروین صمیمی در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده تو بلدی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که تو بلدی آروین صمیمی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای آروین صمیمی و تو بلدی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. آروین صمیمی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر تو بلدی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. آروین صمیمی امیدوار است با عاشقانه تو بلدی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت تو بلدی آروین صمیمی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از تو بلدی آروین صمیمی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز آروین صمیمی با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. آروین صمیمی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده تو بلدی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که تو بلدی آروین صمیمی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای آروین صمیمی و تو بلدی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. آروین صمیمی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر تو بلدی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. آروین صمیمی امیدوار است با عاشقانه تو بلدی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت تو بلدی آروین صمیمی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از تو بلدی آروین صمیمی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک تو بلدی آروین صمیمی را نشنیده باشد. آروین صمیمی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی آروین صمیمی برای قطعه فوق العاده تو بلدی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا تو بلدی آروین صمیمی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ تو بلدی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام آروین صمیمی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت تو بلدی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک آروین صمیمی تو بلدی خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود آروین صمیمی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک تو بلدی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. آروین صمیمی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ تو بلدی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن تو بلدی آروین صمیمی لذت ببرید.

آروین صمیمی تو بلدی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران آروین صمیمی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از آروین صمیمی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران آروین صمیمی موزیک تو بلدی را جزو بهترین کارهای او می دانند. تو بلدی آروین صمیمی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه تو بلدی آروین صمیمی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ تو بلدی آروین صمیمی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: