آرین یاری دختر دایی | دانلود آهنگ روز دختر آرین یاری دختر دایی + متن کامل

آرین یاری – دختر دایی

دانلود اهنگ جدید آرین یاری به نام دختر دایی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دختر دایی آرین یاری از رسانه موزیکیشو

آرین یاری – دختر دایی

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 245

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرین یاری – دختر دایی

دختر دایی جونم خوشگله شیرین زبونو خوشگل چه دل بره دختر دایی جونم حالا یار منه بیخیال بابا اون مال منه دختر دایی دل میشه زره زره با اون نگات دل تو سینم میلرزه تو خوشگلی والا حالا بیخیال دنیا حالا دوست دارم یالا دختر دایی ناز نکن آتیش تو برپا نکن دختر دایی فدات شم فدای اون چشات شم میون خوشگلو اون قد و بالاش ناز نگاش به خدا دختر دایی خیلی تکه حالا همه بزار بدونن که اون با نمکه با اون نگات دل تو سینم میلرزه تو خوشگلی والا حالا بیخیال دنیا دختر دایی ناز نکن آتیش تو برپا نکن دختر دایی فدات شم حالا فدای اون چشات شم
توضیحات

دختر ها یکی از موجودات ظریف و دوست داشتنی هستند که اگر فارق از تبعیض جنسیتی بخواهیم واقعیت آفرینش آن ها را در نظر بگیریم، می توانیم آن ها را به دانه برفی تشبیه کنیم که نیاز به توجه خاصی دارند در عین حال که می توانند بسیار قوی و کاردان باشند مانند زمانی که برف همه جای شهر را سفید پوش می کند و با زیبایی خود خود نمایی می کند. احتمالا اگر از پدر ها در مورد دختر داشتن بپرسید، به شما خواهند گفت که وقتی شاخه گلی توی خونه ای روی میز باشه یعنی اون خونه یه دختر قند عسل بابا داره :)))) بابا ها روی این فرشته های کوچولوشون خیلی حساسن و همیشه فکر می کنن که در هر سنی نیاز به مراقبت دارن….

اما اجازه بدید یکم از قدرت جادویی دختر ها و کارهای بزرگی که تو جامعه در طی قرن ها و سال ها انجام داده اند بگوییم ، چه ریاضی دان ها و رئیس جمهور های موفقی که نداشته ایم. زنان کار آفرین که بهتر از هر شخص دیگری توانسته اند یک چرخه اقتصادی قوی را تولید کنند. واضح است که این شخصیت ها در آغوش یک زن بلند پرواز جسور بزرگ شده اند و این اطمینان به آن ها داده شده است که از پس انجام هر کاری که بخواهند بر میایند. پس بیایید امروز که روز دختر است را گرامی بداریم و به این فکر کنیم که چه جواهر ارزشمندی را می توانیم به بهترین شکل صیقل دهیم تا برای خودش و دیگر اعضای جامعه الماسی درخشنده باشد و تحول ایجاد کند. این جسارت و اعتماد به نفس را به دختران سرزمینمان بدهکاریم.

موزیکیشو به مناسبت این روز فزخنده مجموعه ای از آهن روز دختر را برای شما عزیزان آماده کرده است که می توانید هم اکنون با دو کیفیت عالی آن ها را دانلود کنید. امیدواریم از شنیدن آن ها لذت ببرید.

در ادامه متن ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
نگار گفته:

خیلی خوشم نیومد