دانلود اهنگ آتیش آصف آریا + متن کامل

آصف آریا – آتیش

دانلود اهنگ جدید آصف آریا به نام آتیش با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آتیش آصف آریا از رسانه موزیکیشو

Asef Aria Atish Download mp3 320 + Lyrics text

آصف آریا – آتیش

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 22

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آصف آریا
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آصف آریا – آتیش

هی این پا و اون پا میکنی بد با دلم تا میکنی تو خودت نمیدونی؛ ا من چیکارا میکنی… یه ذره بازیگوشی و همش میری تو گوشی چقدم بهت میاد لباسی که میپوشی دیوونه شدم رسما دیگه چی میخوای از من میترسم آخر سر یه کار بدی دستم داره داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمت من که رو بازی کردم حالا توام بیا یه چشمه داره داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمت من که رو بازی کردم حالا توام بیا یه چشمه آتیش میریزه از اون نگاهت با اون چشات این دلو کردی سر به راهت واسه من هر روز توام یه بازی داری خوب بلدی چجوری دلمو به دست بیاری دیوونه شدم رسما دیگه چی میخوای از من میترسم آخر سر یه کار بدی دستم داره داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمت من که رو بازی کردم حالا توام بیا یه چشمه دیوونه شدم رسما دیگه چی میخوای از من میترسم آخر سر یه کار بدی دستم داره داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمت من که رو بازی کردم حالا توام بیا یه چشمه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

آصف آریا خواننده و آهنگساز و کلا آچار فرانسه موسیقی کشورمون که به تازگی آهنگ هزار و یک شب را با گروه پازل منتشر کرده بود و خالق آهنگ شاد و دوست داشتنی پایتم من، به مناسبت نوروز، آهنگ شاد و رقصی آتیش را منتشر کرد. آصف آریا که چند روز پیش هم یک ویدیوی غمگین راجع به وضعیت این روزهای جامعه به نام دلگیرن را بیرون داده بود، شعر این آهنگ عاشقانه را خودش سروده است و ملودی ریتمیک آن را گروه پازل ساخته و تنظیم کرده است.

امیدواریم از این آهنگ شاد و ویدیوی آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز آصف آریا با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. آصف آریا در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده آتیش را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که آتیش آصف آریا یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای آصف آریا و آتیش او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. آصف آریا سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر آتیش به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. آصف آریا امیدوار است با عاشقانه آتیش بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت آتیش آصف آریا باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از آتیش آصف آریا لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

دنیای موسیقی خوشحال است که آصف آریا با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. آتیش اثری فوق العاده از آصف آریا است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. آصف آریا سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار آتیش بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود آتیش آصف آریا جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست آصف آریا که مربوط به انتشار آتیش میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی آصف آریا با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک آتیش همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. آصف آریا با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه آتیش تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای آصف آریا در ترانه آتیش لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: