آهنگ جدید ماکان بند برای سریال موچین

آهنگ جدید ماکان بند برای سریال موچین

بالاخره بعد از مذاکرات طولانی تصمیم بر آن شد که آهن تیتراژ سریال نمایش خانگی موچین توسط ماکان بند اجرا شود.

آهنگ جدید ماکان بند برای سریال موچین

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

سازندگان  سریال * موچین » برای تیتراژ پایانی این سریال با * ماکان بند * به توافق رسیده‌اند. ترانه این قطعه را محسن حق‌نظری سروده است و آهنگسازی آن به عهده محمد عابدینی و تنظیم آن نیز به عهده امیر میلاد نیکزاد و حسین غمگین بوده است که در حال حاضر آماده انتشار است.

نسخه دی وی دی سریال نمایش خانگی *موچین* توسط «تصویر دنیای هنر» به صورت هفتگی توزیع خواهد شد. اگر از علاقه مندان به تماشای آنلاین این سریال ها و فیلم ها هستید نیز، لازم است بدانید که تماشای آنلاین این سریال نیز از طریق پلتفرم‌هایی مانند *روبیکا* برای علاقه مندان امکانپذیر خواهد بود. دانلود قانونی این سریال نیز از طریق سامانه filmnab.com نیز میسر است.

این سریال کمدی به نویسندگی حسین تبریزی و سیدعلی موسویان آماده شده است و مرجانه گلچین ، حمید لولایی، پوریا پورسرخ ، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی ، شهره لرستانی، میرطاهر مظلومی و ژاله درستکار، (با حضور) علی صادقی و امیر نوری بازیگران اصلی این سریال کمدی هستند. رضا توکلی، بهنوش بختیاری، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، ساعد هدایتی، مجید شهریاری، سعیده عرب، محمد فیلی، گلشید بهاری، علی موسویان نیز به عنوان بازیگر مهمان در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در مورد محتوای این طنز اجتماعی می توان به این اصل اشاره کرد که لازم است هر شخص دایره ارتباطی اش را به افرادی اختصاص دهد که برای زندگی اش مفید هستند و عمر یکروزه را در کنار کسانی سپری کند که دوستشان دارد و دوستش دارند. انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم…

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: