بو یک چرکه اوات بوکانی | دانلود آهنگ جدید آوات بوکانی بو یک چرکه + متن

آوات بوکانی – بو یک چرکه

دانلود اهنگ جدید آوات بوکانی به نام بو یک چرکه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بو یک چرکه آوات بوکانی از رسانه موزیکیشو

Awat Bokani Bo Yek Cherka Download mp3 320 + Lyrics text

آوات بوکانی – بو یک چرکه

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 143

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

خوانندگی به کلی کار سختی است و این هنر باید در خون جریان داشته باشد منظور از این جمله استعداد و تلاش یک خواننده در این عرصه می باشد. شما به هر زبانی که صحبت کنید یادگیری خوانندگی پایه در ان زبان برای شما کار راحتی خواهد بود. اما دو زبان همیشه خوانندگی در آن ها مشکل ساز خواهند بود که باید در ان زمینه استعداد و تلاش بسیاری را نشان داد. کردی یکی از این زبان ها می باشد و شهرت در ان نیز کار سختی است چرا که علاقه به خوانندگی در این زبان بسیار زیاد است.

آوات بوکانی یکی از خواننده های بسیار دوستداشتنی کردستانی و کردزبان می باشد که صدای دلنشین خود را برای علاقه مندان موسیقی کردی با اهنگ هایش به اشتراک می گذارد. اوات بوکانی را می توان از خواننده های دست اول کردستانی و کردی دانست که اکنون شهرت بسیار بالایی را بدست آورده است.

این خواننده دوستداشتنی با اجرای آهنگ های محلی و شاد که ریتم های بخصوصی دارند توانست در همان ابتدا خود در قلب مردم جای دهد. اکنون موزیک های این خواننده هنرمند را در مراسم های عروسی و شاد و مناسبتی مشاهده کرد.

اکثر اهنگ های کردی ریتمی شاد و کوبنده دارند و همین باعث شده است تا رقص کردی بسیار زیبا جلوه دهد. دلیل این رتیم ها نیز نوع رقص های بخصوص با هر ریتم آهنگهای کردی می باشد. آوات بوکانی با صدای خود اینبار موزیک بو یک چرکه را خوانده است و ان را به بهترین شکل ممکنه اجرا کرده است.

هم اکنون می توانید این موزیک شاد و ریتمیک و در عین حال احساسی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مهران گفته:

عالی واقعا تشکر