نگین آوات بوکانی | دانلود اهنگ شاد آوات بوکانی نگین + متن کامل

آوات بوکانی – نگین

دانلود اهنگ جدید آوات بوکانی به نام نگین با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نگین آوات بوکانی از رسانه موزیکیشو

Awat Bokani Negin Download mp3 320 + Lyrics text

آوات بوکانی – نگین

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 63

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

خوانندگی به کلی کار سختی است و این هنر باید در خون جریان داشته باشد منظور از این جمله استعداد و تلاش یک خواننده در این عرصه می باشد. شما به هر زبانی که صحبت کنید یادگیری خوانندگی پایه در ان زبان برای شما کار راحتی خواهد بود. اما دو زبان همیشه خوانندگی در آن ها مشکل ساز خواهند بود که باید در ان زمینه استعداد و تلاش بسیاری را نشان داد. کردی یکی از این زبان ها می باشد و شهرت در ان نیز کار سختی است چرا که علاقه به خوانندگی در این زبان بسیار زیاد است.

آوات بوکانی یکی از خواننده های بسیار دوستداشتنی کردستانی و کردزبان می باشد که صدای دلنشین خود را برای علاقه مندان موسیقی کردی با اهنگ هایش به اشتراک می گذارد. اوات بوکانی را می توان از خواننده های دست اول کردستانی و کردی دانست که اکنون شهرت بسیار بالایی را بدست آورده است.

این خواننده دوستداشتنی با اجرای آهنگ های محلی و شاد که ریتم های بخصوصی دارند توانست در همان ابتدا خود در قلب مردم جای دهد. اکنون موزیک های این خواننده هنرمند را در مراسم های عروسی و شاد و مناسبتی مشاهده کرد.

معمولا استفاده از اسم اشخاص در اهنگ های کردی بسیار کاربرد داشته و خواننده و هنرمندان کردی این عمل را با نام خانوم ها انحام میدهند. اسم های مینا، نگین، لیلا و همچین اسم هایی همیشه کاربرد داشته و موزیک ها و اهنگ های بسیاری نیز در این باره انتشار داده شده است.

آوات بوکانی نگین را برای دوستداران به اهنگ ها ریتمیک کردی منتشر کرده است تا با این موزیک ها بتوانند شادی مورد نیاز را بدست بیاورند. همچنین از این موزیک ضبط شده میتوان برای راه اندازی مراسم های عروسی و مناسبتی استفاده کرد.

هم اکنون می توانید آهنگ نگین آوات بوکانی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: