رضا بهرام از عشق بگو را بصورت زنده اجرا کرد

اجرای زنده از عشق بگو رضا بهرام

رضا بهرام اهنگ از عشق بگو را بصورت زنده اجرا کرده است.

اجرای زنده از عشق بگو رضا بهرام

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد امتیازها: 14

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

رضا بهرام از خواننده های خوب کشور است که صدای سنتی او در موزیک های پاپ امروزی بسیار شیرین و دلنشین می باشد. از عشق بگو یا همان چشمانت دار و ندارم بود از بهترین اهنگ های احساسی این خواننده خوش صدا می باشد. از عشق بگو درخواست زیادی است که رضا بهرام از مخاطب خود دارد و سعی دارد با رساندن مفهوم زیبایش عاشقانه های خود را بیان کرده باشد. از عشق بگو رضا بهرام را می توان آهنگی دانست که در زمان دلتنگی ها و یا زمانی که باران می بارد می توان به گوش جان سپرد. صدای احساسی رضا بهرام در شکل گیری این آهنگ دلنشین بسیار مؤثر بوده است بر این اساس از عشق بگو رضا بهرام را می توان جز بهتری کار های او دانست.

 

دلیل اجرای زنده اهنگ از عشق بگو توسط رضا بهرام

 

یکی از دلایلی که برخی اهنگ های خواننده ها در میان مردم و شنونده های موزیک محبوبیت بالایی را بدست می آورد را می توان زیبایی ریتم و یا مفهوم این اشعار تلقی کرد بر این اساس می توان اهنگ از عشق بگو رضا بهرام را از این دسته موزیک های ایرانی دانست. به دلیل انتقاد های مثبت فراوانی که نسبت به این موزیک انجام شد رضا بهرام با پیشنهاد بسیار زیاد مخاطبین و برای نشان دادن قدرت صدای خود سعی دارد تا با یک اجرای زنده برای همیشه در دل مخاطبین قرار بگیرد.

رضا بهرام که در این موزیک قدرت و رسایی صدای خود را به نمایش می گذارد اینبار می خواهد صدای خود را با یک اجرای زنده به گوش تمامی شنونده ها رسانده تا اطلاع دهد صدای او بدون اکولایز و بصورت طبیعی رسا و شنیدنی می باشد. بر این اساس شنیدن و دیدن کلیپ اجرای زنده رضا بهرام یکی از کارهای بسیار خوب است که توسط مسعود جهانی آهنگساز بسیار دوستداشتنی تنظیم شده است. مسعود جهانی با خواننده های بسیار زیادی همچون میثم ابراهیمی، مهراد جم، مسیح و آرش و .. همکاری داشته است و اینبار با تنظیم بسیار زیبای خود سبب شناخته شدن این موزیک احساسی شده است.

 

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام

 

شما می توانید در رسانه موزیکیشو و در قسمت آلبوم ها به تمامی آهنگ های جدید رضا بهرام و یا خواننده های دیگری که مورد علاقه شما می باشند دست یابید. فول آلبوم رضا بهرام درواقع شامل تمامی اهنگ های او می باشد که بر این اساس می توانید آن ها را بصورت تکی و یکجا دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید. آهنگ جدید رضا بهرام افسوس می باشد که می توانید آن را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

 

صحبت های رضا بهرام در رابطه با اجرای زنده اهنگ از عشق بگو

 

در صفه رسمی اینستاگرام رضا بهرام می توان در واقع دلیل اجرای زنده اهنگ از عشق بگو و اجرای زیبای او را مشاهده کرد و نهایت لذت را برد. این خواننده و هنرمند بسیار دوستداشتنی این چنین بیان داشته است:

اجراى زنده از عشق بگو.
اميدوارم به اندازه خودم اين ترك رو دوس داشته باشيد چون اين موزيك رو از روز اول با تمام وجود براتون خوندم.💙💙
@hamed.dehghanii
@masoudjahani

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: