باید برگشت احسان خواجه امیری | دانلود آهنگ احساسی احسان خواجه امیری باید برگشت + متن

احسان خواجه امیری – باید برگشت

دانلود اهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام باید برگشت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ باید برگشت احسان خواجه امیری از رسانه موزیکیشو

Ehsan Khajeh Amiri Bayad Bargasht Download mp3 320 + Lyrics text

احسان خواجه امیری – باید برگشت

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 9

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ احسان خواجه امیری – باید برگشت

باید برگشت به لحظه های رفته باید رد شد از این پل شکسته از حال بد این بی خبری از این شبای خسته باید برگشت به خنده های سابق باید بارید رو شونه های عاشق باید نفس تردیدو گرفت تو آخرین دقایق یه جوری دوری و یه جوری گم شدم که باورم نمیشه کسی که عاشقه محاله بگذره از اونکه زندگیشه یه جوری دوری و یه جوری گم شدم که باورم نمیشه کسی که عاشقه محاله بگذره از اونکه زندگیشه بر میگردم به شهر خالی ز عشق بر میگردم بپرسم حالی از عشق از خاطره ها چی مونده برام به جز خیالی از عشق من دل بستم به هرچی مال من نیست به هرچی که که به فکر حال من نیست دل خسته شدم از این همه غم که بیخیال من نیست یه جوری دوری و یه جوری گم شدم که باورم نمیشه کسی که عاشقه محاله بگذره از اونکه زندگیشه یه جوری دوری و یه جوری گم شدم که باورم نمیشه کسی که عاشقه محاله بگذره از اونکه زندگیشه
توضیحات

باید برگشت آهنگ جدید و احساسی احسان خواجه امیری می باشد که به تازگی منتشر شده است. این موزیک زیبا ریتمی آرام داشته که می توانید عاشقانه های خود را با آن زیباتر کنید.

متن این موزیک زیبا اثر حسین غیاثی ، ملودی اثر علیرضا افکاری و تنظیم این آهنگ دوستداشتنی کار سعید زمانی عزیز و دوستداشتنی می باشد.

در ادامه متن کامل این موزیک عاشقانه را برای شما در رسانه موزیکیشو قرار داده ایم. امیدواریم با شنیدین این موزیک در روز ولنتاین نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: