احسان خواجه امیری برای آخرین بار | دانلود اهنگ برای آخرین بار خواجه امیری تیتراژ ماه رمضان + متن

احسان خواجه امیری – برای آخرین بار

دانلود آهنگ قدیمی احسان خواجه امیری به نام برای آخرین بار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ برای آخرین بار احسان خواجه امیری از رسانه موزیکیشو

Ehsan Khajeh Amiri Baraye Akharin Download mp3 320 + Lyrics text

احسان خواجه امیری – برای آخرین بار

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 13

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ احسان خواجه امیری – برای آخرین بار

برای آخرین بار خدا کنه بباره تو این شب کویری یه قطره از ستاره همیشه بودی و من تو رو ندیدم انگار بگو، بگو که هستی برای آخرین بار وقتی دوری تنهاییم نزدیکه قلبم بی تو می ترسه تاریکه چه لحظه‌ها که بی تو یکی یکی گذشتن عمرمو بردن اما یه لحظه برنگشتن تو چشم من نگاه کن منو به گریه نسپار حالا که با تو هستم برای اولین بار برای آخرین بار … وقتی دوری تنهاییم نزدیکه قلبم بی تو می ترسه تاریکه
توضیحات

باز هم یکی دیگر از آهنگ های خاطره انگیز تلویزیونی با صدای دلنشین احسان خواجه امیری رو برای شما عزیزان آماده کرده ایم. در این روزها که کم کم به روزهای مبارک ماه رمضان نزدیک می شویم، گوش دادن به این آهنگ های نوستالژی که احتمالا شما را به یاد سریال های مخصوص ماه رمضان می اندازد، خالی از لطف نخواهد بود.

احسان خواجه امیری این آهنگ احساسی را در آلبوم “برای اولین بار” خود در سال 1384 منتشر کرد که از آن در تیتراژ سریال پر مخاطب “برای آخرین بار” استفاده شد. ترانه این آهنگ عاشقانه را افشین یداللهی سروده است و آهنگسازی و تنظیم ریتمیک آن را احسان خواجه امیری خودش انجام داده است.

شما عزیزان می توانید این آهنگ آرام و پر خاطره را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. در ادامه متن کامل ترانه را در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: