اهنگ بی قرار احسان خواجه امیری | دانلود آهنگ بی قرار کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

احسان خواجه امیری – بی قرار

دانلود اهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام بی قرار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بی قرار احسان خواجه امیری از رسانه موزیکیشو

Ehsan Khajeh Amiri Bi Gharar Download mp3 320 + Lyrics text

احسان خواجه امیری – بی قرار

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 55

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ احسان خواجه امیری – بی قرار

اگه حال میپرسی این حالمه گذشتم مثل سایه دنبالمه نشستم هوات از سرم بپره نشستم که این سالها بگذره برو به کسایی که میشناختم بگو من قمار تو رو باختم به هر سمتی رفتی موافق شدم میخواستم بجنگم که عاشق شدم رفتی و دادی بر بادم اسممو بردم از یادم دیوونم دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه بی قرار بی قرار بی قرار بی قرار آخرش میکشه منو این انتظار دیوونم دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه بی قرار بی قرار بی قرار بی قرار آخرش میکشه منو این انتظار انتظار میخواستم بمیرم که تو خنده شی یه جوری بمونم که شرمنده شی تو میگفتی این زندگی ساده نیست میگفتی دلت هست و آماده نیست من آینده حال مغرورتم هنوز عاشقم عاشق دورتم نشستم تو سال های دل واپسی شده قبل مردن ولی میرسی رفتی و دادی بر بادم اسممو بردم از یادم دیوونم دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه بی قرار بی قرار بی قرار بی قرار آخرش میکشه منو این انتظار دیوونم دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه بی قرار بی قرار بی قرار بی قرار آخرش میکشه منو این انتظار
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ دیسلاو و اهنگ غمگین میباشد.

احسان خواجه امیری که اخیرا بسیار کم کار تر از قبل شده بود ، این بار با منتشر کردن آهنگ بیقرار قبل از عید نوروز ۹۹ و در واپسین روزهای سال هزار و سیصد و نود و هشت خورشیدی ، به صحنه موسیقی پاپ ایران بازگشت. خواجه امیری بی قرار را در شرایطی برای طرفداران خود منتشر کرده است که همه مدت ها انتظار حداقل یک تک آهنگ جدید خواجه امیری را می کشیدند. احسان خواجه امیری با بیقرار به تمام این انتظارها پایان داد و بار دیگر در صحنه موسیقی پاپ داخل کشور درخشید.

احسان خواجه امیری بی قرار را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران احسان خواجه امیری را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از احسان خواجه امیری که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران احسان خواجه امیری موزیک بی قرار را جزو بهترین کارهای او می دانند. بی قرار احسان خواجه امیری خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک بی قرار احسان خواجه امیری را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه بی قرار احسان خواجه امیری لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بی قرار احسان خواجه امیری آهنگی بسیار بسیار احساسی می باشد. آهنگی غمگین که شاید بتوان آن را در دسته بندی آهنگ های دیسلاو نیز قرار داد. درد و دل عاشق است و معشوقی که دیگر نیست. زندگی با خاطرات معشوقه خود دارد و از همه ی این بی قراری ها و دلتنگی ها نالان است. بی قرار بی قرار بی قرار بی قرار آخرش میکشه منو این انتظار . این بیت خود سخن از حال و احوال عاشق دارد. انتظار و بی قراری خواجه امیری را می توان با گوشت و پوست حس کرد. اهنگ بی قرار خواجه امیری واقعا مخصوصا در این روزهای آخر سال و خانه نشینی ها اصلا به افراد تازه شکست عشقی خورده توصیه نمی شود. در شروع شرع خواننده می گوید اگه حل می پرسی این حالمه گذشتم مثل سایه دنبالمه. همه ی ما این حس را داشته ایم که خاطرات گذشته ی ما دنبالمان می آیند و می نوشینیم به غصه خوردن و فکر کردن به اینکه کاش همه چیز مثل گذشته بود. حال آن که این گذشته دیگر رفته است و ما مانده ایم و یک دنیا خاطره.

ما در موزیکیشو امیدواریم شما از شنیدن آهنگ بیقرار احسان خواجه امیری لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. احسان خواجه امیری نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ بی قرار جدیدترین اثر احسان خواجه امیری است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. احسان خواجه امیری با قطعه بی قرار سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. بی قرار احسان خواجه امیری یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که احسان خواجه امیری برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط احسان خواجه امیری، بی قرار را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای احسان خواجه امیری به ارمغان آورد. امیدواریم احسان خواجه امیری بعد از بی قرار باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ بی قرار احسان خواجه امیری لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Ali گفته:

بسیار زیبا و باهر حالی میخوره خیلی خوشم میاد از این آهنگ هروقت گوش اش میدم انگیزه میگیرم برا کارهام

باران گفته:

کار خیلی قشنگ و پر احساسی بود👌

سحر گفته:

سایتتون خ متفاوت و عالیه موفق باشید

رضا گفته:

مثل همیشه عالی کارای احسان

نیما گفته:

??Perfect??