تیتراژ بچه مهندس 3 : دانلود اهنگ جدید احسان خواجه امیری دست خالی + متن

احسان خواجه امیری – دست خالی

دانلود اهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام دست خالی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دست خالی احسان خواجه امیری از رسانه موزیکیشو

Ehsan Khajeh Amiri Daste Khali Download mp3 320 + Lyrics text

احسان خواجه امیری – دست خالی

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 36

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ احسان خواجه امیری – دست خالی

از اون روزی که تنهامون گذاشتی من از این خونه بیرونم نمیرم تو دلواپس دلتنگیم نباش من به دنیا اومدم عاشق بمیرم چرا باید از احساسی که دارم چرا باید از عشقت خسته باشم تا گریه میکنی گریم میگیره به دنیا اومدم وابسته باشم با اینکه دست من خالیه حالا با عشقت هرچی که میخوام دارم توی بیداری از من دوری اما تو رو هر شب توی رویام دارم با اینکه دست من خالیه اما با عشقت هرچی که میخوامو دارم تو بیداری از من دوری اما تو رو هر شب توی رویام دارم چشاتو هرجای دنیا ببندی هوا تو خونه ما سرد میشه همون چیزی که دور از تو محاله تو باشی بی برو برگرد میشه از اون روزی که تنهامون گذاشتی من از این خونه بیرونم نمیرم تو دلواپس دلتنگیم نباش من به دنیا اومدم عاشق بمیرم با این که دست من خالیه حالا با عشقت هر چی که میخوام دارم توی بیداری از من دوری اما تو رو هر شب توی رویام دارم با این که دست من خالیه حالا با عشقت هر چی که میخوام دارم توی بیداری از من دوری اما تو رو هر شب توی رویام دارم
توضیحات

بچه مهندس یکی از سریال های درام و اجتماعی ساخته شده توسط علی غفاری می باشد. این سریال در ابتدا قرار نبوده که در ماه رمضان پخش شود اما پیشنهاد خود مرکز دا سیما بعد از ساخت فصل یک، این سریال در ماه رمضان سال 1397 از شبکه دو پخش شد. در کل مجموعه بچه مهندس سه فصل بوده که دو فصل ان ساخته و پخش شده است و ساخت فصل سوم نیز درحال اتمام است.

احسان خواجه امیری این بار دست خالی را برای بچه مهندس ۳ را قرار است بدست بگیرد و تیتراژی زیبا و خاطره انگیز بسازد. احسان خواجه امیری که چندوقتی است از تلویزیون و سریال های صدا و سیما فاصله گرفته بود اکنون سعی دارد با موزیک زیبای خود پیش تر از همیشه بدرخشد و دوباره همه را درگیر موزیک تیتراژ بچه مهندس 3 کند. موسیقی متن اهنگ احسان خواجه امیری برای تیتراژ سریال بچه مهندس را بابک شهرکی عزیز انجام داده است.

این سه فصل داستانی دنباله دار بوده که جریان پسری را تعریف می کند که از پرورشگاه سر درآورده و سعی دارد زندگی خود را بسازد. در این داستان اتفاق ها بسیاری برای او می افتد و جریان ها پیش می آید. فصل سوم این سریال که دوره جوانی و در سن 23 سالگی نقش اصلی بچه مهندس می باشد در ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش می شود.

آهنگ تیتراژ گذشته را خواننده خوش صدا و محبوب کشور رضا صادقی خوانده بود و این موزیک ریتمی آرام و دوستداشتنی داشت. تیتراژ فصل 3 بچه مهندس نیز موزیکی آرام و احساسی دارد تا بتوان حس مورد نیاز را از فیلم و تیتراژ آن بدست آورد. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم از اهنگ احسان خواجه امیری بچه مهندس 3 نهایت لذت را برده باشید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه دست خالی احسان خواجه امیری را نشنیده باشد. احسان خواجه امیری دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی احسان خواجه امیری برای آهنگ فوق العاده دست خالی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا دست خالی احسان خواجه امیری همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک دست خالی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام احسان خواجه امیری در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت دست خالی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ احسان خواجه امیری دست خالی خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود احسان خواجه امیری نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه دست خالی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. احسان خواجه امیری نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ دست خالی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن دست خالی احسان خواجه امیری لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
prince popal گفته:

Loue thse saryal

رها گفته:

عالی ترین اهنگی بود که شنیده بودم اهنگ بیقرارم خیلی خوب یود

پری گفته:

عالیه واینکه تیتراژ میانی از اقای خواجه امیری هست به اسم" بی قرار "

حامد گفته:

عالیه واقعا من دوس دارم ولی یه تیکه اهنگ کوردی رو پخش کردن تو قسمت امشب دنبال اون اهنگم