احسان خواجه امیری زیرزمین | دانلود اهنگ گاهی یه خونه ساده ی گلی خواجه امیری + متن

احسان خواجه امیری – زیرزمین

دانلود آهنگ قدیمی احسان خواجه امیری به نام زیرزمین با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زیرزمین احسان خواجه امیری از رسانه موزیکیشو

Ehsan Khajeh Amiri Zirzamin Download mp3 320 + Lyrics text

احسان خواجه امیری – زیرزمین

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 41

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ احسان خواجه امیری – زیرزمین

گاهی یه خونه ساده ی گلی به همه دنیا می ارزه ، مگه نه گاهی وقتا توی قصرم که باشی دلت از غصه می لرزه ، مگه نه حاضری دار و ندارت رو بدی به جاش از خدا دل خوش بگیری حاضری زندگیتو بدی اگه بتونی با دل عاشق بمیری این همه دنبال دنیا رفتیمو انگاری جاده تمومی نداره گاهی وقتا که به جایی می رسیم لذتش انگار دوومی نداره کاش یه بارم که شده تو این سفر دلمون راه و نشونمون بده می شه سرنوشت ما این نباشه وسوسه اگه امونمون بده گاهی یه خونه ساده ی گلی به همه دنیا می ارزه
توضیحات

آهنگ آرام و پر محتوای سریال زیرزمین که در ماه رمضان سال 1385 منتشر شد یکی دیگر از کارهای خاطره انگیز احسان خواجه امیری میباشد.
صدای احسان خواجه امیری در بسیاری از سریال های ماه مبارک رمضان یادآور خازرات بسیاری است و آهنگ سریال زیرزمین نیز از این قضیه مستثنی نیست.
این سریال درام توسط علیرضا افخمی کارگردانی شده است. هنرمندان فرهیخته بسیاری همچون فتحعلی اویسی ، بهاره رهنما، ابوالفضل پور عرب و … در این سریال به یاد ماندنی ایفای نقش کرده اند. خط اصلی این سریال در مورد داستان سه دوست میباشد که با یک سند جعلی زمینی را به یک فرد میفروشند و طمع یکی از این سه دوست که تمام پول را برای خود برمیدارد ماجراهای زیادی را در طول فیلم رقم می زند تا نهایتا او بر اثر یک اتفاق فلج میشود.

آهنگسازی این قطعه زیبا توسط پیروز ارجمند تاج الدینی انجام شده است. شما عزیزان می توانید این آهنگ احساسی که یادآور سالهای دور ماه مبارک رمضان و بیش از 10 سال پیش میباشد را هم اکنون با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل این ترانه آموزنده را برای شما آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: