احسان خواجه امیری میوه ممنوعه | دانلود اهنگ هفتاد سال عبادت یک شب به باد می ره + متن

احسان خواجه امیری – میوه ممنوعه

دانلود آهنگ قدیمی احسان خواجه امیری به نام میوه ممنوعه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ میوه ممنوعه احسان خواجه امیری از رسانه موزیکیشو

Ehsan Khajeh Amiri Miveye Mamnooe Download mp3 320 + Lyrics text

احسان خواجه امیری – میوه ممنوعه

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 53

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ احسان خواجه امیری – میوه ممنوعه

میشه خدا رو حس کرد تو لحظه های ساده تو اضطراب عشق و گناه بی اراده بی عشق عمر آدم بی اعتقاد می ره هفتاد سال عبادت یک شب به باد می ره یک شب به باد می ره وقتی که عشق آخر تصمیمشو بگیره کاری نداره زوده یا حتی خیلی دیره ترسیده بودم از عشق عاشق تر از همیشه هر چی محال می شد با عشق داره میشه انگار داره میشه عاشق نباشه آدم حتی خدا غریبه ست از لحظه های حوا حوا می مونه و بس نترس اگه دل تو از خواب کهنه پاشه شاید خدا قصه تو از نو نوشته باشه از نو نوشته باشه وقتی که عشق آخر تصمیمشو بگیره کاری نداره زوده یا حتی خیلی دیره ترسیده بودم ازعشق عاشق تر از همیشه هر چی محال میشد با عشق داره میشه انگار داره میشه
توضیحات

سریال فوق العاده میوه ممنوعه که در ماه رمضان سال 1386 از شبکه دو سیما پخش شد یکی از خاطره انگیز ترین سریال های این ماه مبارک میباشد.
در کنار این سریال پر محتوا آهنگ بسیار زیبای میوه ممنوعه با صدای گرم احسان خواجه امیری این سریال را تکمیل کرده است. به نوعی می شه گفت که انتشار این آهنگ تونست صدای زیبای احسان خواجه امیری رو در عرصه وسیعی به گوش مخاطب برساند.

ترانه این شعر احساسی را افشین یداللهی نوشته و آهنگ و تنظیم این ترانه عاشقانه توسط خود احسان خواجه امیری انجام شده است. این سریال با بازی بازیگرانی همچون علی نصیریان ، هانیه توسلی، گوهر خیر اندیش، امیر جعفری، طناز طباطبایی و … داستان یک فرد متدین را به تصویر میکشد که طی اتفاقاتی ماجراهای بسیار جذابی را برای مخاطب به تصویر می کشد.

حالا که کم کم به روزهای مبارک ماه رمضان نزدیک می شویم، شاید شنیدن این آهنگ ها و یاد کردن از ماه رمضونای سالیان گذشته براتون شیرین باشه. شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را هم اکنون با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: