دانلود آهنگ احسان دریادل خودت | کیفیت اصلی MP3 + متن

احسان دریادل – خودت

دانلود اهنگ جدید احسان دریادل به نام خودت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خودت احسان دریادل از رسانه موزیکیشو

Ehsan Daryadel Khodet Download mp3 320 + Lyrics text

احسان دریادل – خودت

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 965

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ احسان دریادل – خودت

دوست دارم هرجا میرم حرف بزنم راجب تو به خیلیا به خیلیا من ساده غیر تو نگام نیفتاده حتی به لیلیا به لیلیا هرچی میتونی بلندتر تو بخند که خود آرامشی تو آرامشی تو من غرور پیشت ندارم وقتی میبینم پر از خواهشی تو من غرور پیشت ندارم وقتی میبینم پر از خواهشی تو همه چیم دست خودت تو ناز کن من هی بگردم به دورت بگردم به دورت یه وقت نری توی خودت جون خودت بیا دور شیم از همه با هم بریم یه جای خوب و بریم یه جای دور کسی نباشه خودم و خودت خودم و خودت همه چیم دست خودت تو ناز کن من هی بگردم به دورت بگردم به دورت یه وقت نری توی خودت جون خودت بیا دور شیم از همه با هم بریم یه جای خوب و بریم یه جای دور کسی نباشه خودم و خودت خودم و خودت وقتی پیش من نشستی من به زود رفتنت عادت ندارم عادت ندارم من هیچ کاره کنار تو اصلا کاری به ساعت ندارم هرچی میتونی بلندتر تو بخند وقتی که ناراحتی تو ناراحتی تو منو دلشوره میگیره وقتی میبینم که بی طاقتی تو منو دلشوره میگیره وقتی میبینم که بی طاقتی تو همه چیم دست خودت تو ناز کن من هی بگردم به دورت بگردم به دورت یه وقت نری توی خودت جون خودت بیا دور شیم از همه با هم بریم یه جای خوب و بریم یه جای دور کسی نباشه خودم و خودت خودم و خودت همه چیم دست خودت تو ناز کن من هی بگردم به دورت بگردم به دورت یه وقت نری توی خودت جون خودت بیا دور شیم از همه با هم بریم یه جای خوب و بریم یه جای دور کسی نباشه خودم و خودت خودم و خودت
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ غمگین میباشد.
این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. احسان دریادل نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک خودت جدیدترین اثر احسان دریادل است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. احسان دریادل با قطعه خودت سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. خودت احسان دریادل یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که احسان دریادل برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط احسان دریادل، خودت را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای احسان دریادل به ارمغان آورد. امیدواریم احسان دریادل بعد از خودت باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه خودت احسان دریادل لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

احسان دریادل خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه خودت به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده خودت احسان دریادل میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای احسان دریادل دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه خودت خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ خودت بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده خودت دعوت کرده است. احسان دریادل به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. خودت احسان دریادلرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. احسان دریادل که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه خودت این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و احسان دریادل از آن مستثنی نیست. امیدواریم از خودت احسان دریادل لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

احسان دریادل خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ خودت به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده خودت احسان دریادل میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای احسان دریادل دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک خودت خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ خودت بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده خودت دعوت کرده است. احسان دریادل به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. خودت احسان دریادلرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. احسان دریادل که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه خودت این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و احسان دریادل از آن مستثنی نیست. امیدواریم از خودت احسان دریادل لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

احسان دریادل خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ خودت به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده خودت احسان دریادل میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای احسان دریادل دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه خودت خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه خودت بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده خودت دعوت کرده است. احسان دریادل به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. خودت احسان دریادلرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. احسان دریادل که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ خودت این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و احسان دریادل از آن مستثنی نیست. امیدواریم از خودت احسان دریادل لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. احسان دریادل نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک خودت جدیدترین اثر احسان دریادل است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. احسان دریادل با آهنگ خودت سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. خودت احسان دریادل یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که احسان دریادل برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط احسان دریادل، خودت را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای احسان دریادل به ارمغان آورد. امیدواریم احسان دریادل بعد از خودت باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه خودت احسان دریادل لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: