دانلود آهنگ دردونه احسان دریادل | کیفیت اصلی MP3 + متن

احسان دریادل – دردونه

دانلود اهنگ جدید احسان دریادل به نام دردونه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دردونه احسان دریادل از رسانه موزیکیشو

Ehsan Daryadel Dordooneh Download mp3 320 + Lyrics text

احسان دریادل – دردونه

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 565

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ احسان دریادل – دردونه

دردونه ی قلبم… مونس و هم همدم، دلیل هر خندم! نیستی به مو بندم! حوری و هی محشر! زیادی تو کمتر… سوخته بهارم باز؛ خسته نشی خستم آدمت میشم اگه حوام بمونی؛ یکمی لجبازی کلی مهربونی گم شدم تو گرمی اون دوتا چشمات! واسه من؛ ستاره نه یه کهکشونی! آدمت میشم اگه حوام بمونی؛ یکمی لجبازی کلی مهربونی گم شدم تو گرمی اون دوتا چشمات! واسه من؛ ستاره نه یه کهکشونی! یکی و یک دونه، خانوم این خونه شیرین و دیونه! دلم بمونی میمونه… کنار من باشی؛ به عشقِ من پاشی؛ وقتی که بیرونم منتظرم باشی درمونه هر دردم بخندی میخندم؛ جلو خدامم باز میگم تویی حقم آدمت میشم اگه حوام بمونی؛ یکمی لجبازی کلی مهربونی گم شدم تو گرمی اون دوتا چشمات! واسه من؛ ستاره نه یه کهکشونی! آدمت میشم اگه حوام بمونی؛ یکمی لجبازی کلی مهربونی گم شدم تو گرمی اون دوتا چشمات! واسه من؛ ستاره نه یه کهکشونی!
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

برخی خواننده های کشور که به تازگی در عرصه موسیقی فعالیت دارند با انتشار چند موزیک توانسته اند شهرت خوبی را برای خود بوجود بیاورند. احسان دریادل یکی از این خواننده های با استعداد جوان می باشد که در زمینه موسیقی پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

این خواننده که با اهنگی که می گوید من دیوونه رو دیوونه کردی قبلنا درمون الانا دردی به شهرت بسیار خوبی دست یافت. هم چنین می توان احسان دریادل را از ان دسته خواننده های خوش صدا و صدای خاص در زمینه موسیقی داخلی معرفی کرد. اخیرا این هنرمند جوان بعد از مدت ها سکوت، کار جدیدش به نام کوچمون را به انتشار رساند. این آهنگ با استقبال بسیار زیاد مخاطبان موسیقی مواجه شد و برای مدت زیادی در بین آهنگ های دیگر ترندترین آهنگ روز محسوب می شد.

حالا شما را دعوت می کنیم تا آهنگ دیگری از این خواننده خوش صدا را با نام *دردانه* بشنوید. یک آهنگ احساسی با ترانه سرایی و ملودی سازی خود احسان دریادل و تنظیم قطعه و میکس و مستر مصطفی مومنی. شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ عاشقانه را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

در ادامه نیز متن کامل ترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

احسان دریادل خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ دردونه به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده دردونه احسان دریادل میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای احسان دریادل دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه دردونه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک دردونه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده دردونه دعوت کرده است. احسان دریادل به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دردونه احسان دریادلرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. احسان دریادل که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه دردونه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و احسان دریادل از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دردونه احسان دریادل لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که احسان دریادل با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دردونه اثری فوق العاده از احسان دریادل است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. احسان دریادل سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دردونه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دردونه احسان دریادل جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست احسان دریادل که مربوط به انتشار دردونه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی احسان دریادل با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک دردونه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. احسان دریادل با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ دردونه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای احسان دریادل در ترانه دردونه لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
نگین گفته:

عالی بهترین آهنگ خیلی خوبه

آنیتا گفته:

صدات واقعا عالیه آرام بخشششش...موفق باشی

محمد گفته:

احسان جان ...فقط میتونم بگم تو محشری ...حاله خرابو خوب وحاله خوب رو محشر میکنی ...برا سلامتی خودت وخانواده محترمتون دعا میکنم

محمد گفته:

احسان جان ...فقط میتونم بگم تو محشری ...حاله خرابو خوب وحاله خوب رو محشر میکنی ...برا سلامتی خودت وخانوادا محترمتون دعا میکنم

armin گفته:

عالیییییییییی❤❤