دانلود آهنگ غرق احمد سلو | MP3 اصلی + متن

احمد سلو – غرق

دانلود اهنگ جدید احمد سلو به نام غرق با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ غرق احمد سلو از رسانه موزیکیشو

Ahmad Solo Ghargh Download mp3 320 + Lyrics text

احمد سلو – غرق

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 452

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
احمد سلو – لبخند احمد سلو – لبخند

متن آهنگ احمد سلو – غرق

اگه تو آدم بودی هم توی شادی هم تو تنهاییام کنارم بودی کنارم بودی اگه تو یادم بودی انقده راحت نمیذاشتی بری آدم چوبی آدم چوبی ببین سازم کوک نیست هرکاری کردم واسه قلبم بازم حالم خوب نیست حالم خوب نیست تورو خواستن زور نیست ولی واسه رفتن از پیشت انگاری پاسم جور نیست پاسم جور نیست بی معرفت کردی بد کاری با من رفتی بد حالی دارم درد داره دلتنگیامم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ دیسلاو و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ دیسلاو و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام احمد سلو را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده غرق به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، غرق احمد سلو قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران احمد سلو نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ غرق حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. غرق احمد سلو تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی احمد سلو با انتشار اهنگ جذاب غرق از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. احمد سلو نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک غرق رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ غرق احمد سلو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

احمد سلو خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه غرق به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده غرق احمد سلو میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای احمد سلو دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ غرق خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه غرق بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده غرق دعوت کرده است. احمد سلو به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. غرق احمد سلورا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. احمد سلو که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک غرق این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و احمد سلو از آن مستثنی نیست. امیدواریم از غرق احمد سلو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز احمد سلو با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. احمد سلو در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده غرق را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که غرق احمد سلو یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای احمد سلو و غرق او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. احمد سلو سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر غرق به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. احمد سلو امیدوار است با عاشقانه غرق بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت غرق احمد سلو باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از غرق احمد سلو لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز احمد سلو با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. احمد سلو در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده غرق را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که غرق احمد سلو یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای احمد سلو و غرق او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. احمد سلو سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر غرق به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. احمد سلو امیدوار است با عاشقانه غرق بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت غرق احمد سلو باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از غرق احمد سلو لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: