دانلود اهنگ اشوان آهنگ شاد | کیفیت اصلی MP3 + متن

اشوان – آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید اشوان به نام آهنگ شاد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آهنگ شاد اشوان از رسانه موزیکیشو

Ashvan Ahange Shad Download mp3 320 + Lyrics text

اشوان – آهنگ شاد

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 173

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم اشوان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ اشوان – آهنگ شاد

همه چی آروم آروم آروم رقم خورد عقلمو از سرم برد همه چی تو یه لحظه یه لحظه یه لحظه دیوونگیه محضه همه چی آروم آروم آروم رقم خورد این غقلمو از سرم برد همه چی با یه خنده یه خنده یه خنده جونم به جونش بنده دیوونه ی یه دنده بگو کی مثه با تو تا میکنه سر تو دعوا میکنه و هرجا بری پشتت میاد واست راهو وا میکنه با یه دست پس میزنی خب چرا بعد پیش میکشی حواست نیستش داری شهرو به آتیش میکشی کی مثه با تو تا میکنه سر تو دعوا میکنه هرجا بری پشتت میاد واست راهو وا میکنه با یه دست پس میزنی خب چرا بعد پیش میکشی حواست نیستش داری شهرو به آتیش میکشی داری شهرو به آتیش میکشی با یه دست پس میزنی، پیش میکشی داری شهرو به آتیش میکشی با یه دست پس میزنی پیش میکشی شهرو به آتیش میکشی بسه این دلمه دستت تو که میدونی دلم به چشم تو و خنده هات وصله ببین بالای بالاست ضربان قلبم من که قبلا سر تو یه شهرو شیدا کردم هی داد و فریاد زدم واست آهنگ شاد زدم بیخیال اونایی که سر من باهات بدن بگو کی مثه با تو تا میکنه سر تو دعوا میکنه و هرجا بری پشتت میاد واست راهو وا میکنه با یه دست پس میزنی خب چرا بعد پیش میکشی حواست نیستش داری شهرو به آتیش میکشی کی مثه با تو تا میکنه سر تو دعوا میکنه هرجا بری پشتت میاد واست راهو وا میکنه با یه دست پس میزنی خب چرا بعد پیش میکشی حواست نیستش داری شهرو به آتیش میکشی داری شهرو به آتیش میکشی با یه دست پس میزنی، پیش میکشی داری شهرو به آتیش میکشی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ قدیمی و اهنگ مهمونی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ مهمونی میباشد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار اشوان خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب آهنگ شاد را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده آهنگ شاد در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. اشوان در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. آهنگ شاد اشواناز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. اشوان نیز در آهنگ شاد تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ آهنگ شاد حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

اشوان خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه آهنگ شاد به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده آهنگ شاد اشوان میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای اشوان دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه آهنگ شاد خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ آهنگ شاد بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده آهنگ شاد دعوت کرده است. اشوان به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. آهنگ شاد اشوانرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. اشوان که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه آهنگ شاد این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و اشوان از آن مستثنی نیست. امیدواریم از آهنگ شاد اشوان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که اشوان با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. آهنگ شاد اثری فوق العاده از اشوان است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. اشوان سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار آهنگ شاد بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود آهنگ شاد اشوان جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست اشوان که مربوط به انتشار آهنگ شاد میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی اشوان با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه آهنگ شاد همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. اشوان با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک آهنگ شاد تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای اشوان در موزیک آهنگ شاد لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز اشوان با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. اشوان در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده آهنگ شاد را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که آهنگ شاد اشوان یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای اشوان و آهنگ شاد او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. اشوان سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر آهنگ شاد به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. اشوان امیدوار است با عاشقانه آهنگ شاد بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت آهنگ شاد اشوان باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از آهنگ شاد اشوان لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سید محسن گفته:

آهنگ های قدیم مثل حمیرا هایده مهستی رو پخش کنید

سید محسن گفته:

بسیار عالی