دانلود آهنگ بن بست اشوان کیفیت 320 و 128 + متن کامل

اشوان – بن بست

دانلود اهنگ جدید اشوان به نام بن بست با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بن بست اشوان از رسانه موزیکیشو

Ashvan Bon Bast Download mp3 320 + Lyrics text

اشوان – بن بست

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 536

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم اشوان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ اشوان – بن بست

نمیدونم اصلا کجای کارم هر جا میرم پشت سرم صفحه میذارن هر جا میرم تو خودمم غریب و مودی کاشکی هنوزم واسم یه غریبه بودی نشده بعد تو یه لحظم دلم آروم بشه صورتم بهم بریزه انقده داغون بشه این هوای لعنتی کاش بزنه و بارون بشه تو فراری از این هوا مگه بارون چشه من بی تو زد به شبام غم تو هوام هست یه جاهایی رسید بازی به بن بست داری میری تو این جاده رو برعکس خب یه حرفایی تو دلم هست من بی تو زد به شبام غم تو هوام هست یه جاهایی رسید بازی به بن بست داری میری تو این جاده رو برعکس خب یه حرفایی تو دلم هست من که عادت میکنم بعد تو به تنهاییام هرجا میرم آخرش تا خونه رو تنها میام نمیدونم چرا گیرم رو تو بعد این همه مث ما دوتا تو این دنیای لعنتی کمه افتاده رو زبونا اسممون بازم کی اصلا جا زد بگو کی از اون حرفا زد بد شدیم با هم کی خودشو به اون راه زد کی دلش تنگ شد کی دلشو به دریا زد من بی تو زد به شبام غم تو هوام هست یه جاهایی رسید بازی به بن بست داری میری تو این جاده رو برعکس خب یه حرفایی تو دلم هست من بی تو زد به شبام غم تو هوام هست یه جاهایی رسید بازی به بن بست داری میری تو این جاده رو برعکس خب یه حرفایی تو دلم هست
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

گان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. اشوان نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ بن بست جدیدترین اثر اشوان است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. اشوان با قطعه بن بست سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. بن بست اشوان یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که اشوان برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط اشوان، بن بست را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای اشوان به ارمغان آورد. امیدواریم اشوان بعد از بن بست باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ بن بست اشوان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز اشوان با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. اشوان در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده بن بست را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که بن بست اشوان یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای اشوان و بن بست او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. اشوان سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر بن بست به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. اشوان امیدوار است با عاشقانه بن بست بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت بن بست اشوان باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از بن بست اشوان لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام اشوان را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده بن بست به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، بن بست اشوان قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران اشوان نیز با خوشحالی از انتشار موزیک بن بست حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. بن بست اشوان تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی اشوان با انتشار ترانه جذاب بن بست از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. اشوان نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ بن بست رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه بن بست اشوان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که اشوان با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. بن بست اثری فوق العاده از اشوان است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. اشوان سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار بن بست بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود بن بست اشوان جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست اشوان که مربوط به انتشار بن بست میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی اشوان با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه بن بست همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. اشوان با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه بن بست تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای اشوان در ترانه بن بست لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که اشوان با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. بن بست اثری فوق العاده از اشوان است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. اشوان سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار بن بست بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود بن بست اشوان جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست اشوان که مربوط به انتشار بن بست میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی اشوان با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه بن بست همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. اشوان با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ بن بست تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای اشوان در ترانه بن بست لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. اشوان نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ بن بست جدیدترین اثر اشوان است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. اشوان با اهنگ بن بست سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. بن بست اشوان یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که اشوان برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط اشوان، بن بست را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای اشوان به ارمغان آورد. امیدواریم اشوان بعد از بن بست باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه بن بست اشوان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. اشوان نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه بن بست جدیدترین اثر اشوان است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. اشوان با اهنگ بن بست سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. بن بست اشوان یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که اشوان برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط اشوان، بن بست را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای اشوان به ارمغان آورد. امیدواریم اشوان بعد از بن بست باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه بن بست اشوان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ بن بست اشوان را نشنیده باشد. اشوان دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی اشوان برای ترانه فوق العاده بن بست و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا بن بست اشوان همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک بن بست در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام اشوان در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت بن بست پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه اشوان بن بست خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود اشوان نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه بن بست تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. اشوان نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه بن بست فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن بن بست اشوان لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام اشوان را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده بن بست به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، بن بست اشوان قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران اشوان نیز با خوشحالی از انتشار ترانه بن بست حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. بن بست اشوان تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی اشوان با انتشار آهنگ جذاب بن بست از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. اشوان نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه بن بست رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک بن بست اشوان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

اشوان بن بست را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران اشوان را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از اشوان که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران اشوان آهنگ بن بست را جزو بهترین کارهای او می دانند. بن بست اشوان خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک بن بست اشوان را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه بن بست اشوان لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ بن بست اشوان را نشنیده باشد. اشوان دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی اشوان برای آهنگ فوق العاده بن بست و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا بن بست اشوان همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ بن بست در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام اشوان در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت بن بست پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ اشوان بن بست خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود اشوان نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه بن بست تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. اشوان نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک بن بست فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن بن بست اشوان لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ بن بست اشوان را نشنیده باشد. اشوان دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی اشوان برای قطعه فوق العاده بن بست و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا بن بست اشوان همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک بن بست در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام اشوان در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت بن بست پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک اشوان بن بست خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود اشوان نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ بن بست تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. اشوان نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ بن بست فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن بن بست اشوان لذت ببرید.

اشوان بن بست را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران اشوان را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از اشوان که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران اشوان موزیک بن بست را جزو بهترین کارهای او می دانند. بن بست اشوان خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه بن بست اشوان را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ بن بست اشوان لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز اشوان با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. اشوان در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده بن بست را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که بن بست اشوان یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای اشوان و بن بست او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. اشوان سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر بن بست به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. اشوان امیدوار است با عاشقانه بن بست بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت بن بست اشوان باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از بن بست اشوان لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

اشوان خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک بن بست به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده بن بست اشوان میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای اشوان دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ بن بست خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه بن بست بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده بن بست دعوت کرده است. اشوان به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بن بست اشوانرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. اشوان که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه بن بست این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و اشوان از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بن بست اشوان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سعید گفته:

خیلی خفنن و عالیه