دانلود آهنگ غرق گریه اشوان | MP3 اصلی + متن و موزیک ویدیو

اشوان – غرق گریه

دانلود اهنگ جدید اشوان به نام غرق گریه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ غرق گریه اشوان از رسانه موزیکیشو

Ashvan Gharghe Gerye Download mp3 320 + Lyrics text

اشوان – غرق گریه

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 28

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم اشوان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ اشوان – غرق گریه

غرق گریم مث یه قایق شکسته روی آبم نمیتونم وقتی میدونم تو داغونی راحت بخوابم بسه دیگه تموم کن این بازیو نده انقد عذابم من خیلی خرابم خب من خیلی خرابم بسه دیگه آخه تا کی میخوای چیزیو به روت نیاری من مغرور مث سایه دنبالتم تو فکر فراری خیلی وقته ما دوتا زیر یه سقفیم و نسبت نداریم بیا پای قسمت نذاریم پای قسمت نذاریم خیرم به دیوار بیمار دائم بیدار من اینه حالم تو در چه حالی بعد از این بی تو دستام یخ کرده و دیگه نمونده صحبتی پیش مردم خندون داغون از تو عوض شدی که نمیشناسمت این آخرا بسه گریه بسه دعوا تمومه دیگه ماجرا خیرم به دیوار بیمار دائم بیدار من اینه حالم تو در چه حالی بعد از این بی تو دستام یخ کرده و دیگه نمونده صحبتی پیش مردم خندون داغون از تو عوض شدی که نمیشناسمت این آخرا بسه گریه بسه دعوا تمومه دیگه ماجرا زخم زبون شنیدم ولی عین خیالتم نبود انگار چشممون زدن آدمای شهر حسود که برامون شده این رابطه بی معنی توام مث منی یعنی من دیوونه رو ولگرد خیابون نکن من دلبسته رو دل خسته و داغون نکن از این برزخی که ساختیم نه تو میری و نه میرم من واسه جفتمون بمیرم من وای بمیرم من خیرم به دیوار بیمار دائم بیدار من اینه حالم تو در چه حالی بعد از این بی تو دستام یخ کرده و دیگه نمونده صحبتی پیش مردم خندون داغون از تو عوض شدی که نمیشناسمت این آخرا بسه گریه بسه دعوا تمومه دیگه ماجرا
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین میباشد.

اشوان بعد از مدتی سکوت در زمینه خوانندگی ، ترانه ی غرق گریه را روانه بازار موسیقی ایران کرد. غرق گریه ترانه ای بسیار احساسی و عاشقانه است که حرف ها و درد دل های عاشقی با معشوقش را با خاطره بازی می زند. این آهنگ به نوعی فاز عجیب غمگینی نیز دارد که دل را به درد می آورد.

کارگردانی ویدیوی این قطعه با سپهر وی بوده است.

امیدواریم از شنیدن این ترانه لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز اشوان با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. اشوان در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده غرق گریه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که غرق گریه اشوان یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای اشوان و غرق گریه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. اشوان سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر غرق گریه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. اشوان امیدوار است با عاشقانه غرق گریه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت غرق گریه اشوان باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از غرق گریه اشوان لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار اشوان خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب غرق گریه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده غرق گریه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. اشوان در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. غرق گریه اشواناز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. اشوان نیز در غرق گریه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ غرق گریه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: