دانلود آهنگ هنوزم میشه اشوان | کیفیت اصلی MP3 + متن

اشوان – هنوزم میشه

دانلود اهنگ جدید اشوان به نام هنوزم میشه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هنوزم میشه اشوان از رسانه موزیکیشو

Ashvan Hanoozam Mishe Download mp3 320 + Lyrics text

اشوان – هنوزم میشه

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم اشوان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. اشوان نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه هنوزم میشه جدیدترین اثر اشوان است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. اشوان با قطعه هنوزم میشه سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. هنوزم میشه اشوان یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که اشوان برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط اشوان، هنوزم میشه را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای اشوان به ارمغان آورد. امیدواریم اشوان بعد از هنوزم میشه باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک هنوزم میشه اشوان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

اشوان هنوزم میشه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران اشوان را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از اشوان که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران اشوان اهنگ هنوزم میشه را جزو بهترین کارهای او می دانند. هنوزم میشه اشوان خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ هنوزم میشه اشوان را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک هنوزم میشه اشوان لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: