تلافی افشین آذری | دانلود نسخه جدیداهنگ ترکی تلافی افشین آذری + متن

افشین آذری – تلافی (نسخه جدید)

دانلود اهنگ جدید افشین آذری به نام تلافی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تلافی افشین آذری از رسانه موزیکیشو

Afshin Azari Talafi Download mp3 320 + Lyrics text

افشین آذری – تلافی (نسخه جدید)

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ افشین آذری – تلافی (نسخه جدید)

میخوای حرفاتو بگی بـــگـــو بــــــرو میخوای اشک بریزی زود بـــریـــز بــــــرو میخوای التماس کنی بـــاشــــه بـــرو میخوای آرومم کنی شــــدم بــــرو میخوای از من بدونی خــوبـــم بـــرو میخوای از دل بخونی بـــخـــون بــرو میخوای احساست بشم فـــقـــط بـــرو میخوای عاشقم کنی بـــســـه بـــــرو چه جوری بگم آخه من نمیخوام این زندگی رو پس به کی بگم خدایا نمیخوام دلبستگی رو واسه چی قلب ها رو دادی دست عاشقای خالی مگه میشه این همه فرق بین ما دوتا بزاری آخه هرچی گفتم و گفتی برو هرچی اشک ریختم به رات گفتی برو زیر پاهات افتادم گفتی برو گفتی آرومم بزار بـــــــزار بـــــــــــــرو
توضیحات

افشین آذری خواننده، تنظیم کننده و آهنگساز سبک پاپ است که متولد شهر تبریز می باشد. او جزء محبوب ترین خوانده هایی است که اهنگ آذری و فارسی بسیاری خوانده است.افشین آذری یکی از خواننده های آذری زبان بسیار هنرمند است که نزد پدر هنرمندش احد آذری موسیقی را از سه سالگی آموخته است. او همچنین پیش یک استاد ارمنی (زاون) نواختن ساز ویولون را آموخت . او مهارت بالایی در تنظیم کنندگی و آهنگسازی دارد که آن را از پدرش به ارث برده است. او همچنی  علاوه بر ویولون، سازهای دیگری مانند پیانو، گیتار و ساز های ضربی هم می زند.

افشین آذری در طی همکاری های بسیاری که با خواننده های مختلف داشته، با یکی از تعلیم دادگان موسیقی خود به نام نسیم هم آلبومی منتشر کرده است که بین طرفداران موسیقی محلی محبوب واقع شده است.

او این روزها یکی از سرشناس ترین خواننده های ترک زبان محسوب می شود که حتی آهنگ های فارسی اش نیز مخطبان بسیار خود را دارد.

هم اکنون شما موزیکیشویی های عزیز را به شنیدن نسخه جدید آهنگ شاد و فارسی *تلافی* از افشین اذری دعوت می کنیم. شما می توانید این آهنگ را با صدای افشین آذری خواننده ترکی با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. امیدواریم از شنیدن این آهنگ ریتمیک لذت ببرید.

در ادامه متن کامل این ترانه محلی را نیز برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: