افشین آذری پاییز : دانلود اهنگ جدید افشین آذری پاییز + متن کامل

افشین آذری – پاییز

دانلود اهنگ جدید افشین آذری به نام پاییز با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ پاییز افشین آذری از رسانه موزیکیشو

Afshin Azari Paeiz Download mp3 320 + Lyrics text

افشین آذری – پاییز

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ افشین آذری – پاییز

عصرای پاییزی راس همون ساعت من منتظر هستم روی همون نیمکت اون نیمکتی که جاش پشت درختا بود بارونو حس میکرد نزدیک دریا بود کاشکی تو آغوشت جایی برام داشتی کاشکی سرم رو باز رو شونه میذاشتی رفتی به سمتی که از شهر من راه نیست جغرافیای تو تو نقشه پیدا نیست کاشکی تو آغوشت جایی برام داشتی کاشکی سرم رو باز رو شونه میذاشتی رفتی به سمتی که از شهر من راه نیست جغرافیای تو تو نقشه پیدا نیست تو از شکستن ها چیزی نمیدونی تو طرح معصوم تکرار بارونی من بی تو میسوزم غمگینه لبخندم با یاد تصویرت پلک هامو میبندم تو از شکستن ها چیزی نمیدونی تو طرح معصوم تکرار بارونی موهای تو داره بادو تکون میده اینجا یه مردی هست که بی تو جون میده کاشکی تو آغوشت جایی برام داشتی کاشکی سرم رو باز رو شونه میذاشتی رفتی به سمتی که از شهر من راه نیست جغرافیای تو تو نقشه پیدا نیست کاشکی تو آغوشت جایی برام داشتی کاشکی سرم رو باز رو شونه میذاشتی رفتی به سمتی که از شهر من راه نیست جغرافیای تو تو نقشه پیدا نیست
توضیحات

باران همیشه با بارش خود سعی دارد یا خاطره هایی را از بین ببرد و یا سیلی از خاطرات را به مانند قطرات بر ذهن انسان روانه می کند. فصل پاییز مملو از حس های عاشقانه و احساسی است که می توان آن را در هوایش استشمام کرد.

در همه زندگی موردی که همیشه به ثانیه ثانیه آن پیوند خورده است موسیقی است. اهنگ های زیبا  ودلنشین که ریتمی آرام و در عین حال مفهومی شاد و یا عاشقانه دارند کمک می کنند تا دلتنگی رفته رفته از بین برود.اهنگ در فصل پاییز نیز برای خود موضوعی ایجاد کرده است و گروه ها و خواننده های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت کرده اند که به قول معروف اهنگ پاییزی خوبی را به انتشار برسانند.

اهنگ پاییزی در فصل پاییز به مانند نیازهای ضروری زندگی مثل آب خوردن در روز عمل می کند. این اهنگ پاییزی نیز برای شما حال و هوایی خوب و احساسی ایجاد کرده که تنها کافی است به ریتمش گوش داده تا لذت ببرید.

افشین آذری خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ پاییز به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده پاییز افشین آذری میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای افشین آذری دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک پاییز خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه پاییز بسیار زیاد وقت گذاشته بود،

با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده پاییز دعوت کرده است. افشین آذری به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. پاییز افشین آذریرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. افشین آذری که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه پاییز این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد.

در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و افشین آذری از آن مستثنی نیست. امیدواریم از پاییز افشین آذری لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: