آغاز همکاری حامد همایون با کمپانی ترانه شرقی

امضای قرارداد حامد همایون

بالاخره قرارداد حامد همایون با شرکت استعدادیابی ترانه شرقی امضاء شد.

امضای قرارداد حامد همایون

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

آغاز زندگی حرفه ای حامد همایون

امضای قرارداد بین حامد همایون و کمپانی ترانه شرقی بالاخره صورت گرفت و این اتفاق نوید روزهای خوشی را در زندگی هنری او می دهد. سید حامد محمود زاده که همه او را با نام هنری حامد همایون می شناسیم، خواننده و آهنگساز ایرانی، موفق شد تا با کمپانی کشف استعداد ترانه شرقی قرارداد امضا کند.

امروز پستی در صفحه اینستاگرام حامد همایون منتشر شد که او را در حال امضای قرار داد نشان می داد و او احساسش را در این باره این طور بیان کرده است:

ادینه بخیر ……چندتا عکس از مهمترین روز زندگی هنری من ……امضای قرارداد با کمپانی بزرگ ترانه شرقی و جناب اقای محسن رجب پور بزرگ وشروع یک همکاری هدفمند باما همراه باشید
حامد همایون

دانلود اهنگ جدید حامد همایون

اولین آهنگی که این خواننده بسیار با استعداد و خوش صدا بعد از انتشار این قرار داد منتشر می کند، آهنگ بسیار ترند و معروف او به نام *چتر خیس* است که برای مدت ها نامش را از زبان همه می شنویم. او همچنین آهنگ های بسیار معروف و شناخته شده دیگری دارد که در فول آلبوم حامد همایون در سایت موزیکیشو در دسترس است.  این روها اگر بخواهید تحت عنوان حامد همایون جدید به دنبال آهنگ از این خواننده خوش آتیه بگردید با نام آهنگ هایی مانند * حس عاشقی * و * ای عشق * مواجه خواهید شد.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: