امید اسدی تمومش کن : دانلود اهنگ جدید امید اسدی تمومش کن + متن کامل

امید اسدی – تمومش کن

دانلود اهنگ جدید امید اسدی به نام تمومش کن با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تمومش کن امید اسدی از رسانه موزیکیشو

Omid Asadi Tamomesh Kon Download mp3 320 + Lyrics text

امید اسدی – تمومش کن

میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امید اسدی – تمومش کن

تو نزدیکی به من اما! حواست میگه مجبوری! نگاهت پیشمه اما! چشات میگه ازم دوری! شدم دریاو نقش تو رو موجام مث یه ماهه! تو جزیی از من اما بینمون تا آسمون راهه!!! کنارم هستی اما من هنوزم غرق آشوبم نبودت یک غمو بودت داره میکنه نابودم! نه پای رفتنی مونده نه جایی واسه موندن خدا بسه تمومش کن چه سخته سوختن و ساختن!! من اونقد پات میمونم که روزی مث ثابق شی چی کم میشه از دنیا دوباره روزی عاشق شی دلم درگیره با تقدیر نمیخام اما وابستم دارم له میشم از تحقیر چقدر داغونمو خستم!
توضیحات

شاید کمتر کسی باشد موزیک تمومش کن امید اسدی را نشنیده باشد. امید اسدی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی امید اسدی برای اهنگ فوق العاده تمومش کن و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا تمومش کن امید اسدی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ تمومش کن در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام امید اسدی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت تمومش کن پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک امید اسدی تمومش کن خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود امید اسدی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک تمومش کن تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. امید اسدی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ تمومش کن فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن تمومش کن امید اسدی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: