امیرعباس گلاب بمب جنون : دانلود اهنگ جدید امیرعباس گلاب بمب جنون + متن

امیرعباس گلاب – بمب جنون

دانلود اهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام بمب جنون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بمب جنون امیرعباس گلاب از رسانه موزیکیشو

Amir Abbas Golab Bombe Jonoun Download mp3 320 + Lyrics text

امیرعباس گلاب – بمب جنون

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم امیرعباس گلاب
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امیرعباس گلاب – بمب جنون

به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود آن به هر لحظه ی تب دار تو پیوند منم آنقدر داغ به جانم که دماوند منم و زمینی که قسم خورد شکستم بدهد و زمان چنبره زد کار به دستم بدهد من تو را دیدم و آرام به خاک افتادم از آن روز که در بند توام آزادم بی تو بی کار و کسم وسعت پشتم خالیست گل تو باشی من مفلوک دو مشتم خالیست تو نباشی من از اعماق غرورم دورم زیر بی رحم ترین زاویه ی ساطورم با تو ام ای شعر به من گوش کن نقشه نکش حرف نزن گوش کن ریشه به خون آبه و خون می رسد میوه که شد بمب جنون می رسد محض خودت محض خودت بمب منم دورتر میترکم چند قدم دورتر حضرت تنهای بهم ریخته خون و عطش را به هم آمیخته دست خراب است چرا سر کنم آس نشانم بده باور کنم دست کسی نیست زمین گیری ام عاشق این آدم زنجیری ام شعله بکش بر شب تکراری ام مهره ی این گونه خودآزاری ام مرده ی این گونه خود آزاری ام خانه خرابی من از دست توست آخر هر راه به بن بست توست از همه ی کودکیم درد ماند نیم وجب بچه ی ولگرد ماند نیم وجب بچه ی ولگرد ماند.. من که منم جای کسی نیستم میوه ی توبای کسی نیستم گیج تماشای کسی نیستم مزه ی لب های کسی نیستم مثل خودت درد خیابانیم مثل خودت درد خیابانیم..
توضیحات

امیرعباس گلاب بمب جنون را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران امیرعباس گلاب را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از امیرعباس گلاب که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران امیرعباس گلاب آهنگ بمب جنون را جزو بهترین کارهای او می دانند. بمب جنون امیرعباس گلاب خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه بمب جنون امیرعباس گلاب را شنیدیم.

ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه بمب جنون امیرعباس گلاب لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید. شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ را با کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: