امیرعباس گلاب صدای بارون : دانلود اهنگ صدای بارون امیرعباس گلاب + متن

امیرعباس گلاب – صدای بارون

دانلود اهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام صدای بارون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ صدای بارون امیرعباس گلاب از رسانه موزیکیشو

Amir Abbas Golab Sedaye Baroon Download mp3 320 + Lyrics text

امیرعباس گلاب – صدای بارون

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم امیرعباس گلاب
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امیرعباس گلاب – صدای بارون

من سرگردون هنوز تو فکرم تو فکرت خانوم صدای بارون من سرگردون دارم میمیرم ولی آروم آروم دارم میمیرم ولی آروم آروم دل به دریا زدی پهنه سراب است نرو برف و کولاک زده راه خراب است نرو این جماعت همه گرگند مبادا که تورا پی یک شام بزرگند مبادا که تورا دانه و دام زیاد است مبادا که تورا خشم و اوهام زیاد است مبادا که تورا تا مبادا که تورا باز مبادا که تورا باز مبادا که تورا هوا سره جلوم سرابه نرو تنها نرو نفس بی تو برام عذابه نرو تنها نروخ خانوم در این دنیا تک و تنها تک و تنها شدم گیاهی در دل صحرا دل صحرا شدم من چو مجنونی که مردم گریزد شتابان در پی لیلا شدم من
توضیحات

امیرعباس گلاب خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ صدای بارون به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده صدای بارون امیرعباس گلاب میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای امیرعباس گلاب دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه صدای بارون خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه صدای بارون بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده صدای بارون دعوت کرده است.

امیرعباس گلاب به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. صدای بارون امیرعباس گلابرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. امیرعباس گلاب که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه صدای بارون این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و امیرعباس گلاب از آن مستثنی نیست.

امیدواریم از صدای بارون امیرعباس گلاب لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید. شما عزیزان می توانید هم اکنون ایم آ]نگ را با کیفیت عالی ا زرسانه موزیکیشو دانلود کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: