دانلود اهنگ امیرعلی منتظری خنده هاش کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

امیرعلی منتظری – خنده هاش

دانلود اهنگ جدید امیرعلی منتظری به نام خنده هاش با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خنده هاش امیرعلی منتظری از رسانه موزیکیشو

امیرعلی منتظری – خنده هاش

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 340

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امیرعلی منتظری – خنده هاش

دوسه دفه گفتم به خودش نميخوام زياد باشه تو چش امون ازون چشماش چشماش چشماش دو سه دفه گفته به خودم حواست به من باشه يكم امون از اون حرفاش حرفاش حرفاش خنده هاش قنده،وقتى ميخنده ،زندگى برام شيرينه جونمو ميدم ، واسه خندِهاش،عشق اصن كارش همينه همه اينو ميدونن،در ميره براش جونم خنده هاش قنده،وقتى ميخنده ،زندگى برام شيرينه جونمو ميدم ، واسه خندِهاش،عشق اصن كارش همينه همه اينو ميدونن،در ميره براش جونم سر ميذاره روى شونه ام عطر گل ميگيره خونه ام عاشق شدم ميدونم غصه هاش يه جا به جونم عشقو از چشاش ميخونم عاشقش شدم ميدونم عاشقش شدم ميدونم خنده هاش قنده،وقتى ميخنده
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار امیرعلی منتظری خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب خنده هاش را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده خنده هاش در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. امیرعلی منتظری در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. خنده هاش امیرعلی منتظریاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. امیرعلی منتظری نیز در خنده هاش تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ خنده هاش حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که امیرعلی منتظری با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. خنده هاش اثری فوق العاده از امیرعلی منتظری است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. امیرعلی منتظری سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار خنده هاش بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود خنده هاش امیرعلی منتظری جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست امیرعلی منتظری که مربوط به انتشار خنده هاش میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی امیرعلی منتظری با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه خنده هاش همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. امیرعلی منتظری با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه خنده هاش تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای امیرعلی منتظری در قطعه خنده هاش لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار امیرعلی منتظری خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب خنده هاش را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده خنده هاش در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. امیرعلی منتظری در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. خنده هاش امیرعلی منتظریاز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. امیرعلی منتظری نیز در خنده هاش تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ خنده هاش حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: