دانلود آهنگ بد ذات امیر اصلانی کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

امیر اصلانی – بد ذات

دانلود اهنگ جدید امیر اصلانی به نام بد ذات با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بد ذات امیر اصلانی از رسانه موزیکیشو

امیر اصلانی – بد ذات

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 31

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امیر اصلانی – بد ذات

از اولش گفتم من عاشق حرفاتم…. ای قاش قارا گز یاروم من ساکن چشماتم! وابسته شدم رفتی ای مذهب! ای وای بریز ساقی زخمش هنوز جاش مونده… آهسته برو ناکس این خاطره هات مونده… اوقلاسون گوزلیم ای کاش گیمی اوخلاسون سرتا ما طلا باشی ذاتت نجس خاری… حق با منه نه دلبر باس خاطر این لالی! ساقی الیوه قربان دولدور بی بلا… جامین خوشبخت بشه با یارش همه بگین آمین! ای وای بریز ساقی زخمش هنوز جاش مونده… آهسته برو ناکس این خاطره هات مونده
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ کردی و اهنگ محلی و اهنگ محلی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ کردی و اهنگ محلی و اهنگ محلی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ محلی و اهنگ کردی و اهنگ محلی میباشد.
شاید کمتر کسی باشد موزیک بد ذات امیر اصلانی را نشنیده باشد. امیر اصلانی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی امیر اصلانی برای قطعه فوق العاده بد ذات و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا بد ذات امیر اصلانی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک بد ذات در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام امیر اصلانی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت بد ذات پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک امیر اصلانی بد ذات خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود امیر اصلانی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ بد ذات تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. امیر اصلانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک بد ذات فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن بد ذات امیر اصلانی لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام امیر اصلانی را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده بد ذات به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، بد ذات امیر اصلانی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران امیر اصلانی نیز با خوشحالی از انتشار ترانه بد ذات حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. بد ذات امیر اصلانی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی امیر اصلانی با انتشار اهنگ جذاب بد ذات از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. امیر اصلانی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه بد ذات رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه بد ذات امیر اصلانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام امیر اصلانی را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده بد ذات به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، بد ذات امیر اصلانی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران امیر اصلانی نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ بد ذات حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. بد ذات امیر اصلانی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی امیر اصلانی با انتشار موزیک جذاب بد ذات از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. امیر اصلانی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ بد ذات رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک بد ذات امیر اصلانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: