امیر تاجیک شبگردی | دانلود اهنگ جدید امیر تاجیک شبگردی + متن اهنگ

امیر تاجیک – شبگردی

دانلود اهنگ جدید امیر تاجیک به نام شبگردی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شبگردی امیر تاجیک از رسانه موزیکیشو

امیر تاجیک – شبگردی

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امیر تاجیک – شبگردی

من رویای شبم تماشای تو بود موسیقی من نفسهای تو بود تو چشماتو ببخش به شبگردی من چشماتو ببخش دستمو بگیر گاهی بی هوا میرسه به تو اوج این صدا من غرق توام از بس که دلت دریاست همراه منی پایان جهان اینجاست من رویای شبم تماشای تو بود موسیقی من نفسهای تو بود تو چشماتو ببخش به شبگردی من چشماتو ببخش دستمو بگیر گاهی بی هوا میرسه به تو اوج این صدا با توام تا فریاد با توام تا آغاز قلب تو تنها نیست به تو برگشتم باز
توضیحات

شبگردی معمولا کار عاشق هایی است که اکنون دنبال خاطراتی گم شده هستند و نیاز دارند در خلوت شب آن ها را در منطقه های ثبت شده بدست بیاورند. این کار می تواند ذهن را به آرامی بخورد و از بین ببرد. برای اینکه بتوانید به خوبی مانع از این خاطرات بشوید تنها کافی است موزیکی را گوش داده و آرامش را بدست بیاورید.

امیر تاجیک از دسته خواننده های خوش صدا و به نوعی قدیمی در زمینه موسیقی است. این خواننده صدایی قدیمی دارد و می تواند آرامش از دست رفته هر ذهنی را بازگرداند. این هنرمند به تازگی موزیک جدید خود به نام شبگردی را روانه بازار موسیقی کرده است که آهنگی آرام و احساسی می باشد.

هم اکنون می توانید اهنگ شبگردی امیر تاجیک را از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه دانلود کنید.

امیدواریم باشنیدن اهنگ شبگردی امیر تاجیک لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: