اروم میکنی حال بد منو دانلود آهنگ امیر خوشنگار آروم جونم + متن کامل

امیر خوشنگار – آروم جونم

دانلود اهنگ جدید امیر خوشنگار به نام آروم جونم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آروم جونم امیر خوشنگار از رسانه موزیکیشو

Amir Khoshnegar Aroome Joonam Download mp3 320 + Lyrics text

امیر خوشنگار – آروم جونم

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 950

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امیر خوشنگار – آروم جونم

نگام افتاد چنبار به صورتت انگار دل من اروم میشد با ریز نگاهت هربار آرزوم این بود فقط یه بار دیگه ببینمت انگار خدا خواسته که من چشمای تورو ببینم هی آروم میکنی حال بد منو میدونی تو تکی آروم جون من چشام خیره به چشای تو میشه عاشقت میشم تو نگات درمون من خودت میدونی انقده میخوامت هیچکی ندیدم رو دست من بخوادت زدم رو دست عاشقای شهر اروم جون من قلب من فدات هی آروم میکنی حال بد منو میدونی تو تکی آروم جون من چشام خیره به چشای تو میشه عاشقت میشم تو نگات درمون من خودت میدونی انقده میخوامت هیچکی ندیدم رو دست من بخوادت زدم رو دست عاشقای شهر اروم جون من قلب من فدات هی بارون میزنه روی گونت هر قطرش یه بهونس که مارو به سمت هم کشیده فکر کنیم عاشقونس ولی این حس من نیس که بگم آره عاشقتم آخه من دلی میخوامت خودتم اینو میدونی من همه جوره پای دلتم وصله دل توام به من اینو بدون برات میمیرم نه برای همه که نه فقط برا تویی که وسط قلبم قفلو زدی به من عشق من تکی تو برام بمونی همیشه برای من آروم میکنی حال بد منو میدونی تو تکی آروم جون من چشام خیره به چشای تو میشه عاشقت میشم تو نگات درمون من خودت میدونی انقده میخوامت هیچکی ندیدم رو دست من بخوادت زدم رو دست عاشقای شهر اروم جون من قلب من فدات هی آروم میکنی حال بد منو میدونی تو تکی آروم جون من چشام خیره به چشای تو میشه عاشقت میشم تو نگات درمون من خودت میدونی انقده میخوامت هیچکی ندیدم رو دست من بخوادت زدم رو دست عاشقای شهر اروم جون من قلب من فدات هی آروم میکنی حال بد منو میدونی تو تکی آروم جون من چشام خیره به چشای تو میشه عاشقت میشم تو نگات درمون من خودت میدونی انقده میخوامت هیچکی ندیدم رو دست من بخوادت زدم رو دست عاشقای شهر اروم جون من قلب من فدات هی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

دنیای موسیقی خوشحال است که امیر خوشنگار با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. آروم جونم اثری فوق العاده از امیر خوشنگار است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. امیر خوشنگار سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار آروم جونم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود آروم جونم امیر خوشنگار جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست امیر خوشنگار که مربوط به انتشار آروم جونم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی امیر خوشنگار با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک آروم جونم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. امیر خوشنگار با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک آروم جونم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای امیر خوشنگار در موزیک آروم جونم لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام امیر خوشنگار را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده آروم جونم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، آروم جونم امیر خوشنگار قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران امیر خوشنگار نیز با خوشحالی از انتشار قطعه آروم جونم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. آروم جونم امیر خوشنگار تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی امیر خوشنگار با انتشار موزیک جذاب آروم جونم از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. امیر خوشنگار نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ آروم جونم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک آروم جونم امیر خوشنگار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار امیر خوشنگار خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب آروم جونم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده آروم جونم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. امیر خوشنگار در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. آروم جونم امیر خوشنگاراز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. امیر خوشنگار نیز در آروم جونم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ آروم جونم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه آروم جونم امیر خوشنگار را نشنیده باشد. امیر خوشنگار دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی امیر خوشنگار برای ترانه فوق العاده آروم جونم و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا آروم جونم امیر خوشنگار همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه آروم جونم در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام امیر خوشنگار در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت آروم جونم پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ امیر خوشنگار آروم جونم خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود امیر خوشنگار نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه آروم جونم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. امیر خوشنگار نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ آروم جونم فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن آروم جونم امیر خوشنگار لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد ترانه آروم جونم امیر خوشنگار را نشنیده باشد. امیر خوشنگار دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی امیر خوشنگار برای ترانه فوق العاده آروم جونم و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا آروم جونم امیر خوشنگار همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ آروم جونم در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام امیر خوشنگار در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت آروم جونم پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک امیر خوشنگار آروم جونم خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود امیر خوشنگار نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک آروم جونم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. امیر خوشنگار نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه آروم جونم فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن آروم جونم امیر خوشنگار لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام امیر خوشنگار را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده آروم جونم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، آروم جونم امیر خوشنگار قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران امیر خوشنگار نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ آروم جونم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. آروم جونم امیر خوشنگار تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی امیر خوشنگار با انتشار اهنگ جذاب آروم جونم از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. امیر خوشنگار نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه آروم جونم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ آروم جونم امیر خوشنگار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
فاطی گفته:

واقعا عاشقشم بدجور احساس ارامش میده❤️

شکیب غلامی گفته:

عالیه🤓

Dokhtareh jazab گفته:

عالیه امیر خوشنگار خواننده ی مورد علاقه ی منه خیلی صداش رو دوس دارم عالیه

کمند جهانی گفته:

اصلاه نمیاد ولی توی گوشی اجیم و مامانم هس خعلی نانازه اهنگش۱۰۰ %دانلود کنید 😍😘😗😇

شهرزاد گفته:

عاشق آهنگشم

شایان گفته:

عالیییییییییییییییییی

هستی گفته:

خیلی عالی اروم میکنی حال بد منو میدونی تو تکی اروم جون من🎶🎶هر لحظه به یادم محمدم

Fati گفته:

پرفکت

Bahram گفته:

عالی بود،خیلی دوسش دارم آهنگو

Ana گفته:

خیلی عالییییییی بودددددد

اراک...ایران۴۷.... گفته:

رفیق........برررررررررگام!!!!!😜😜😜😜😜😱😱💖💖💖💖

Eli گفته:

Eshgeh in Ahanghesh 🥰⚪🥺

Asal گفته:

خیلییییییییییییییییی نااااااابههههههههههه

سارا گفته:

عااالی بود عزیزان

مرضی گفته:

عااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

Setayesh گفته:

وااااااااااای خیییییلی قشنگه عاشق صداتم 😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

نیاو گفته:

خیلی خوب بود و عالی

ساحل گفته:

مطلبو نخوندم ولی اهنگش عالیه😂

عبدالله گفته:

خیلی خوبه