امیر رادان گل مصنوعی ❤️ دانلود اهنگ جدید امیر رادان گل مصنوعی + متن کامل

امیر رادان – گل مصنوعی

دانلود اهنگ جدید امیر رادان به نام گل مصنوعی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ گل مصنوعی امیر رادان از رسانه موزیکیشو

امیر رادان – گل مصنوعی

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امیر رادان – گل مصنوعی

‎چقدر دوره دلت از من ‎منم حس میکنم قلبم ‎دیگه اروم نمیگیره ‎پره عکست توی گوشیم ‎چقدر خشکیم و خاموشیم ‎چرا بارون نمیگیره؟ ‎تو شدی هستو نیسته ‎کسی که زندگیش با تو ریسکه ‎یه گل مصنوعی حیف ‎اصلا نمیشه وصل به ریشه ‎حالا چند وقتیه رفتی ‎بدون تو نمیتونم منم بدجوری پیگیرم ‎با اینکه کلی دلگیرم ‎ولی حق منی باشه منم این حقو میگیرم ‎توام مثل شما با من ‎منم با تو فقط خوبم ‎تمومه خنده های من اره ‎با تو فقط اومد ‎عجیبه حالت حرفام ‎کمی بوی تورو میده ‎ببین چشمای من انگار ‎فقط چشم تورو دیده ‎تو شدی هستو نیسته ‎کسی که زندگیش با تو ریسکه ‎یه گل مصنوعی حیف ‎اصلا نمیشه وصل به ریشه میدونی هنوزم توووو زیباترین گل این شهری ولی بی من مصنوعی،بی معنی! چقدر یاد دادم که مهربون باشی ولی تووو از ریشه بی رحمی..!!!
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام امیر رادان را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده گل مصنوعی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، گل مصنوعی امیر رادان قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران امیر رادان نیز با خوشحالی از انتشار ترانه گل مصنوعی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. گل مصنوعی امیر رادان تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی امیر رادان با انتشار موزیک جذاب گل مصنوعی از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. امیر رادان نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه گل مصنوعی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ گل مصنوعی امیر رادان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: