تو باید بمونی واسه خود من گل من گل من گل من - امیر رشوند (اصلی) + متن

امیر رشوند – تو باید بمونی واسه خود من

دانلود اهنگ جدید امیر رشوند به نام تو باید بمونی واسه خود من با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تو باید بمونی واسه خود من امیر رشوند از رسانه موزیکیشو

Amir Rashvand Gole Man Download mp3 320 + Lyrics text

امیر رشوند – تو باید بمونی واسه خود من

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 189

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امیر رشوند – تو باید بمونی واسه خود من

یه گل دادی بهم دلم برات رفت از همون روز شدم حواس پرت نگاه این آدم مغرور بی حواس چه جوری هل میشه میگیری یه تماس داره تو عشق تو گر میگیره تنم اونی که این سری گل میگیره منم حرفمو میزنم میدونی تو باید بمونی واسه خود من گل من گل من گل من منم آخه فقط واسه خودتم خودتم خودتم خودتم توی قلب بزرگت بده جا تو به من هی بهونه کنی موتو شونه کنی واسه من صداتو بچه گونه کنی مث ماه بتابی روی شهر دلم وقتی پیش منی نگی باید برم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش میباشد.
شاید کمتر کسی باشد قطعه تو باید بمونی واسه خود من امیر رشوند را نشنیده باشد. امیر رشوند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی امیر رشوند برای اهنگ فوق العاده تو باید بمونی واسه خود من و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا تو باید بمونی واسه خود من امیر رشوند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک تو باید بمونی واسه خود من در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام امیر رشوند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت تو باید بمونی واسه خود من پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ امیر رشوند تو باید بمونی واسه خود من خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود امیر رشوند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ تو باید بمونی واسه خود من تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. امیر رشوند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک تو باید بمونی واسه خود من فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن تو باید بمونی واسه خود من امیر رشوند لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که امیر رشوند با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. تو باید بمونی واسه خود من اثری فوق العاده از امیر رشوند است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. امیر رشوند سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار تو باید بمونی واسه خود من بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود تو باید بمونی واسه خود من امیر رشوند جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست امیر رشوند که مربوط به انتشار تو باید بمونی واسه خود من میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی امیر رشوند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه تو باید بمونی واسه خود من همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. امیر رشوند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه تو باید بمونی واسه خود من تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای امیر رشوند در آهنگ تو باید بمونی واسه خود من لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز امیر رشوند با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. امیر رشوند در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده تو باید بمونی واسه خود من را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که تو باید بمونی واسه خود من امیر رشوند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای امیر رشوند و تو باید بمونی واسه خود من او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. امیر رشوند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر تو باید بمونی واسه خود من به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. امیر رشوند امیدوار است با عاشقانه تو باید بمونی واسه خود من بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت تو باید بمونی واسه خود من امیر رشوند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از تو باید بمونی واسه خود من امیر رشوند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

امیر رشوند تو باید بمونی واسه خود من را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران امیر رشوند را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از امیر رشوند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران امیر رشوند موزیک تو باید بمونی واسه خود من را جزو بهترین کارهای او می دانند. تو باید بمونی واسه خود من امیر رشوند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه تو باید بمونی واسه خود من امیر رشوند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه تو باید بمونی واسه خود من امیر رشوند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ تو باید بمونی واسه خود من امیر رشوند را نشنیده باشد. امیر رشوند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی امیر رشوند برای ترانه فوق العاده تو باید بمونی واسه خود من و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا تو باید بمونی واسه خود من امیر رشوند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ تو باید بمونی واسه خود من در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام امیر رشوند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت تو باید بمونی واسه خود من پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه امیر رشوند تو باید بمونی واسه خود من خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود امیر رشوند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه تو باید بمونی واسه خود من تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. امیر رشوند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ تو باید بمونی واسه خود من فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن تو باید بمونی واسه خود من امیر رشوند لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Hadish گفته:

عالی معرکه

سارا گفته:

فوقلاده عالی😍