امیرعباس گلاب دو راهی | دانلود اهنگ جدید امیر عباس گلاب دوراهی + متن

امیر عباس گلاب – دو راهی

دانلود اهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام دو راهی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دو راهی امیرعباس گلاب از رسانه موزیکیشو

Amir Abbas Golab Do Raahi Download mp3 320 + Lyrics text

امیر عباس گلاب – دو راهی

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم امیرعباس گلاب
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امیر عباس گلاب – دو راهی

دو راهی رسیده به من نمیخواد ازم رد بشه دو راهی رسیده به من منو تو خودش میکِشه دو راهی شبیه یه روح شب از خواب من میپره یکی عکستو می کشه یکی اسمتو میبره دارن ذره ذره منو تو خون تو حل میکنن لباسای خوابت هنوز شبامو بغل میکنن دوباره رسیدیم به هم تو این شهر آدم فروش چه دنیای کوچیکیه لباس عروسک بپوش
توضیحات

دنیای موسیقی خوشحال است که امیرعباس گلاب با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. باید ببخشمت اثری فوق العاده از امیرعباس گلاب است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. امیرعباس گلاب سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار باید ببخشمت بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند.

امیر عباس گلاب متولد 24 آبان سال 1365 در تهران آهنگساز، خواننده و نوازنده می باشد. این هنرمند بسیار محبوب آهنگ های دلنشین بسیار را به انتشار رسانده است که باعث محبوبیت بسیار بالای او شده است. امیر عباس گلاب را می توان از خواننده های قدیمی کشور تلقی کرد که اکنون می توانید به خوبی وی را جز ده خواننده برتر ایرانی تلقی کنید.

اکنون امیر عباس گلاب بعد از مدت ها گوشه گیری خبر از انتشار اهنگ جدید خود داده است تا باز هم به زمان شکوه او باز میگردد. اهنگ جدید امیر عباس گلاب دوراهی یکی از کارهای احساسی بسیار خوب او بوده که اکنون مورد انتقاد مثبت مخاطبین قرار گرفته است. هم اکنون می توانید اهنگ جدید امیر عباس گلاب دوراهی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن این اهنگ احساسی نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: