امین رستمی نبار بارون | دانلود آهنگ نبار بارون امین رستمی + متن کامل + ویدیو

امین رستمی – نبار بارون

دانلود اهنگ جدید امین رستمی به نام نبار بارون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نبار بارون امین رستمی از رسانه موزیکیشو

Amin Rostami Nabaar Baroon Download mp3 320 + Lyrics text

امین رستمی – نبار بارون

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 13

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امین رستمی – نبار بارون

نبار بارون میدونم دل هوایی میشه واسه اون نبار بارون نبار بارون آخه دیدن نداره حال یه دله داغون نبار بارون حس و حال خوب اون روزامون من و عشقت و جاده و بارون همون آهنگ همون خیابونو دوباره میخوام همه عکسا و خاطره هامون دوتا حلقه که نموند برامون مثه چشمات و این دل داغونو دوباره میخوام هر جا دیدی بارون گرفت یادم باش دلت از این و اون گرفت یادم باش حتی اگه تنگ شد دلت یادم باش مست یه آهنگ شد دلت یادم باش حس و حال خوب اون روزامون من و عشقت و جاده و بارون همون آهنگ همون خیابونو دوباره میخوام همه عکسا و خاطره هامون دوتا حلقه که نموند برامون مثه چشمات و این دل داغونو دوباره میخوام
توضیحات

باران همیشه با بارش خود سعی دارد یا خاطره هایی را از بین ببرد و یا سیلی از خاطرات را به مانند قطرات بر ذهن انسان روانه می کند. فصل پاییز مملو از حس های عاشقانه و احساسی است که می توان آن را در هوایش استشمام کرد.

در همه زندگی موردی که همیشه به ثانیه ثانیه آن پیوند خورده است موسیقی است. اهنگ های زیبا  ودلنشین که ریتمی آرام و در عین حال مفهومی شاد و یا عاشقانه دارند کمک می کنند تا دلتنگی رفته رفته از بین برود.اهنگ در فصل پاییز نیز برای خود موضوعی ایجاد کرده است و گروه ها و خواننده های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت کرده اند که به قول معروف اهنگ پاییزی خوبی را به انتشار برسانند.

اهنگ پاییزی در فصل پاییز به مانند نیازهای ضروری زندگی مثل آب خوردن در روز عمل می کند. این اهنگ پاییزی نیز برای شما حال و هوایی خوب و احساسی ایجاد کرده که تنها کافی است به ریتمش گوش داده تا لذت ببرید.

بعد از مدت ها امین رستمی با یک آهنگ عاشقانه و پاییزی به بازار موسیقی ایران بازگشته است. این بار با آهنگ زیبا و بارونی آخه دیدن نداره حال یه دل داغون به نام نبار بارون توانسته حسابی بدرخشد.

شعر احساسی این کار از خود امین رستمی عزیز و به همراهی سالار زنگنه بوده. نکته قابل توجه حضور کوشان حداد به عنوان تنظیم کننده در این آهنگ است که باعث شده تا این اثر بیشتر از همیشه جذاب شود. امین رستمی را همه به خوبی می شناسند صدای زیبای این خواننده پر از حس ناب عاشقانه است و می تواند برای هر ذهن شنونده ای مناسب و دلنواز باشد.

این خواننده در موزیک های خود همیشه سعی دارد نام بارون را بیاورد و خاطرات را در ذهن شنونده ها جاری کرده باشد. اکنون امین رستمی با کار جدید خود به نام نیا بارون وارد عرصه موسیقی شده است که همه شنونده ها را جذب خود کرده. هم اکنون می توانید اهنگ نیا بارون امین رستمی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با این آهنگ عاشقانه، زیر بارون های پاییزی، خاطرات جذابی بسازید. و از اهنگ امین رستمی نیا بارون لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: