امین رستمی کاشکی امروز هوا بارونی نبود : دانلود اهنگ جدید امین رستمی کاشکی امروز هوا بارونی نبود + متن کامل

امین رستمی – کاشکی امروز هوا بارونی نبود

دانلود اهنگ جدید امین رستمی به نام کاشکی امروز هوا بارونی نبود با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کاشکی امروز هوا بارونی نبود امین رستمی از رسانه موزیکیشو

Amin Rostami Kashki Emrooz Hava Barooni Nabood Download mp3 320 + Lyrics text

امین رستمی – کاشکی امروز هوا بارونی نبود

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امین رستمی – کاشکی امروز هوا بارونی نبود

تورو با عشق دارم نفس میکشم نباشی از زندگی دست میکشم تو دینمی ایمونمی جونمی غریزمی یه عمر تو خونمی با یادت چشمامو میبندم عطرت میاد آروم میخندم کاشکی امروز هوا بارونی نبود کاشکی سمت تو خیابونی نبود دوری از تو کار آسونی نبود … وقتی بارون روی شیشه میزنه فکر اینکه کی الان جای منه بدجوری بغضو تو سینم میشکنه … کاشکی امروز هوا بارونی نبود کاشکی سمت تو خیابونی نبود دوری از تو کار آسونی نبود … وقتی بارون روی شیشه میزنه فکر اینکه کی الان جای منه بدجوری بغضو تو سینم میشکنه … بذار سرم بمونه رو شون هات جاری بشه اشکام روی گونه هات چشات یه دریاست پره نورو خورشید کی جز خودم حال چشاتو فهمید با یادت چشمامو میبندم عطرت میاد آروم میخندم کاشکی امروز هوا بارونی نبود کاشکی سمت تو خیابونی نبود دوری از تو کار آسونی نبود … وقتی بارون روی شیشه میزنه فکر اینکه کی الان جای منه بدجوری بغضو تو سینم میشکنه … کاشکی امروز هوا بارونی نبود کاشکی سمت تو خیابونی نبود دوری از تو کار آسونی نبود … وقتی بارون روی شیشه میزنه فکر اینکه کی الان جای منه بدجوری بغضو تو سینم میشکنه …
توضیحات

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. امین رستمی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه کاشکی امروز هوا بارونی نبود جدیدترین اثر امین رستمی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی،

اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. امین رستمی با اهنگ کاشکی امروز هوا بارونی نبود سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. کاشکی امروز هوا بارونی نبود امین رستمی یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که امین رستمی برایش تلاش کرده است.

استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط امین رستمی، کاشکی امروز هوا بارونی نبود را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای امین رستمی به ارمغان آورد. امیدواریم امین رستمی بعد از کاشکی امروز هوا بارونی نبود باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک کاشکی امروز هوا بارونی نبود امین رستمی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

باران همیشه با بارش خود سعی دارد یا خاطره هایی را از بین ببرد و یا سیلی از خاطرات را به مانند قطرات بر ذهن انسان روانه می کند. فصل پاییز مملو از حس های عاشقانه و احساسی است که می توان آن را در هوایش استشمام کرد.

در همه زندگی موردی که همیشه به ثانیه ثانیه آن پیوند خورده است موسیقی است. اهنگ های زیبا  ودلنشین که ریتمی آرام و در عین حال مفهومی شاد و یا عاشقانه دارند کمک می کنند تا دلتنگی رفته رفته از بین برود.اهنگ در فصل پاییز نیز برای خود موضوعی ایجاد کرده است و گروه ها و خواننده های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت کرده اند که به قول معروف اهنگ پاییزی خوبی را به انتشار برسانند.

اهنگ پاییزی در فصل پاییز به مانند نیازهای ضروری زندگی مثل آب خوردن در روز عمل می کند. این اهنگ پاییزی نیز برای شما حال و هوایی خوب و احساسی ایجاد کرده که تنها کافی است به ریتمش گوش داده تا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: