انواع روش‌های ساخت وب سایت در اینترنت

انواع روش‌های ساخت وب سایت در اینترنت

چرا محصولات‌تان را اینترنتی نمی‌فروشید؟ وقتی این سوال را از کسب و کارهای فیزیکی مثل مغازه‌های سراسر شهر می‌پرسیم، معمولا جواب می‌دهند که راه‌اندازی فروشگاه در اینترنت هزینه زیادی دارد.

انواع روش‌های ساخت وب سایت در اینترنت

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 52

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

چرا محصولات‌تان را اینترنتی نمی‌فروشید؟ وقتی این سوال را از کسب و کارهای فیزیکی مثل مغازه‌های سراسر شهر می‌پرسیم، معمولا جواب می‌دهند که راه‌اندازی فروشگاه در اینترنت هزینه زیادی دارد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا واقعا برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی باید سرمایه زیادی داشته باشیم؟

تا چند سال قبل شاید این حرف درست بود و تاسیس یک سایت فروشگاهی در اینترنتی هزینه زیادی داشت، اما الان راه‌های جدیدی برای ساخت سایت به وجود آمده‌اند که هزینه بسیار پایینی دارند. در ادامه انواع روش‌های ساخت سایت را معرفی می‌کنیم و یک راه عالی و کم هزینه هم برای ایجاد سایت یاد می‌دهیم.

روش‌های راه‌اندازی وب سایت در اینترنت

 

برای این که یک سایت اینترنتی بسازید و از آن کسب درآمد کنید، راه‌های مختلفی پیش پای شما قرار دارد. راه اول این است که با یک شرکت طراحی سایت قرارداد ببندید تا برای شما یک وب سایت اختصاصی طراحی کنند. ساختن وب سایت کار سختی است و به زمان زیادی هم نیاز دارد. به همین دلیل طراحی سایت اختصاصی هزینه زیادی خواهد داشت و چیزی حدود 1 ماه هم زمان می‌برد تا سایت شما آماده شود.

روش‌های راه‌اندازی وب سایت در اینترنت

 

روش بعدی این است که حداقل 1 برنامه نویس استخدام کنید تا سایت شما را بسازد. از این روش معمولا شرکت‌های بزرگ و کسانی که سرمایه زیادی دارند استفاده می‌کنند. چون هزینه استخدام برنامه نویس بالاست و از همه مهم‌تر این که باید یک شرکت داشته باشید تا برنامه نویس شما آنجا کار کند.

راه بعدی برای ایجاد وب سایت این است که از سیستم‌های مدیریت محتوای رایگان مثل وردپرس برای ساخت سایت استفاده کنید. با این سیستم‌ها بدون برنامه نویسی و دانش فنی خاصی می‌توانید به تنهایی یک سایت بسازید و آن را مدیریت کنید. استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا رایگان است و هزینه‌ای ندارد اما باید هزینه هاست و دامنه سایت را پرداخت کنید.

کار کردن با وردپرس و بقیه سیستم‌های مدیریت محتوا خیلی سخت نیست، اما آن قدر هم آسان نیست که هرکسی بتواند به راحتی سایت خودش را بسازد. برای ساخت سایت با وردپرس لازم است که کار با این سیستم را آموزش ببینید. در ضمن اگر بعد از طراحی سایت‌تان به مشکلی برخورد کردید، باید به یک فرد متخصص در این زمینه پول بدهید تا مشکل سایت شما را برطرف کند.

 

حالا می‌رسیم به روش جدیدی که کار ساخت سایت را به شدت راحت کرده است. با استفاده از سرویس‌های سایت ساز آنلاین می‌توانید بدون هیچ دردسری و با کمترین هزینه ممکن یک وب سایت عالی برای خودتان بسازید. برای کار با سایت سازها نیازی نیست که کدنویسی و طراحی سایت بلد باشید، چون همه چیز فقط با چند کلیک انجام می‌شود.

کار با سایت سازها به قدری ساده است که از نوجوان 14 ساله گرفته تا فردی 70 ساله، می‌توانند به راحتی سایت اینترنتی برای خودشان بسازند. یکی از سایت سازها معروف ایرانی سایت ساز پرتال است که خدماتی کامل را با قیمتی عالی در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای ساخت سایت با سایت ساز پرتال فقط کافیست که یکی از 50 قالب آماده آن را برای سایت خودتان انتخاب کنید.

 

سپس در سایت ساز ثبت نام می‌کنید و وارد پنل طراحی سایت می‌شوید. در این قسمت تعدادی ویدیوی آموزشی کوتاه برای کاربران قرار داده شده است که روش کار با سایت را آموزش می‌دهد.

بعد از دیدن ویدیوها خیلی ساده و سریع می‌توانید سایت خودتان را بسازید و از آن درآمد کسب کنید. در مقاله آموزش ایجاد وب سایت به صورت خیلی کامل‌تر در مورد نحوه ساخت سایت توضیح داده‌ایم.

به صرفه‌ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی در پرتال

 

فرض کنید همین الان چند صد هکتار زمین کشاورزی که پر از گندم آماده چیده شدن باشد به شما بدهند. بعد بگویند که تمام محصولات این زمین را می‌توانید برداشت کنید و بفروشید. در این حالت شما چند گزینه پیش رو دارید. یا با دست و به تنهایی تمام گندم‌ها را درو کنید که عملا کاری غیرممکن است. می‌توانید چندین کارگر بگیرید تا گندم‌ها را درو کنند، اما سرعت کارگرها کم است و در نهایت هزینه زیادی برای استخدام آن‌ها باید پرداخت کنید.

گزینه دیگر این است که یک کمباین یا ماشین برداشت گندم بگیرید، اما اگر قیمت کمباین دست‌تان نیست باید خدمت‌تان عرض کنم که کمباین دست دوم چیزی بین 300 میلیون تومان تا بیشتر از 1 میلیارد تومان قیمت دارد. شاید فکر کنید باید بی‌خیال این همه گندم شوید، اما این‌جاست که یک فرشته نجات ظاهر می‌شود و پیشنهادی وسوسه انگیز به شما می‌دهد.

یک نفر به شما پیشنهاد می‌کند که در ازای دریافت 5 میلیون تومان، یک کمباین برای برداشت گندم به شما می‌دهد. حالا اگر فرض کنیم که کل گندم‌های این زمین 100 میلیون تومان به فروش برود، شما فقط با یکبار برداشت گندم از این زمین 95 میلیون تومان سود می‌کنید.

 

با کمترین سرمایه، کسب و کارتان را راه‌اندازی کنید!

پرتال دقیقا مثل همان فرشته نجاتی که گفتیم، یک پیشنهاد خارق العاده برای شما دارد. به کمک سایت ساز پرتال می‌توانید بدون خرج کردن هزینه خیلی زیادی، صاحب یک وب سایت عالی شوید و از آن کسب درآمد کنید. کمتر کسی می‌تواند چنین پیشنهاد خوبی را نادیده بگیرد.

با کمترین سرمایه، کسب و کارتان را راه‌اندازی کنید!

 

یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از اینترنت این است که یک سایت فروشگاهی داشته باشید. هرچیزی را که بخواهید می‌توانید به صورت اینترنتی در سایت‌تان بفروشید.

برای این کار فقط کافیست مقاله آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی را مطالعه کنید و همین الان یک سایت فروشگاهی با 7 روز مهلت تست رایگان بسازید.

برای ساخت فروشگاه، همین الان به وب‌سایت پرتال به آدرس www.portal.ir مراجعه کنید یا روز‌های شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 22 و روز‌های پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 17 با شماره 63404-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: