اهنگ جدید انوشیروان تقوی افسردگی دارم | دانلود اهنگ منو که میبینی از نفس افتادم + متن

انوشیروان تقوی – افسردگی دارم

دانلود اهنگ جدید انوشیروان تقوی به نام افسردگی دارم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ افسردگی دارم انوشیروان تقوی از رسانه موزیکیشو

انوشیروان تقوی – افسردگی دارم

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ انوشیروان تقوی – افسردگی دارم

روزای خوبی نیست درگیر و دلگیرم با این همه رویا از زندگی سیرم.. روزای خوبی نیست دنیا برام تنگه یه کشور خستم دوروبرم جنگه یه زندگی از تو بازم طلبکارم آیینه ها میگن افسردگی دارم منو که میبینی، از نفَس افتادم یه روزی یه شهرُ دِلداری میدادم وارونه شد دنیام؛ هر لحظه بیتابم شبا که بیدارم روزارو میخوابم از نفس افتادم… از آدما خستم از همه ترسیدم تو مَنو کی کشتی، که من نفهمیدم من سعیمو کردم؛ تا خونه روشَن شه شاید که قلبِ تو، موافق من شه دستای دنیارو بعد تو ول کردم دنبالِ خوشبختی دیگه نمیگردم منو که میبینی از نفس افتادم… یه روزی یه شهرُ دلداری میدادم وارونه شد دنیام هر لحظه بیتابم شبا که بیدارم، روزارو میخوابم از نفس افتادم
توضیحات

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار انوشیروان تقوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب *منو که میبینی از نفس افتادم* را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده *منو که میبینی از نفس افتادم* در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. انوشیروان تقوی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد.

*منو که میبینی از نفس افتادم* انوشیروان تقوی از آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. انوشیروان تقوی نیز در *منو که میبینی از نفس افتادم* تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ *منو که میبینی از نفس افتادم* حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ احساسی را با دو کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه نیز متن عاشقانه این آهنگ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: