بهنام بانی اهنگ جدید و پاییزی خود را به مناسبت تولدش به انتشار می رساند

اهنگ جدید بهنام بانی به مناسبت تولدش

بهنام بانی از خواننده های خوب کشور اولین اهنگ سال را به مناسبت تولدش به انتشار می رساند.

اهنگ جدید بهنام بانی به مناسبت تولدش

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

بهنام بانی و انتشار اولین اهنگ سال در روز تولدش

 

بهنام بانی را می توان از ان دسته خواننده های خوش صدا و بسیار محبوب دنیای موسیقی داخلی معرفی کرد که توانسته شهرت و محبوبیت بسیار بالایی را با پخش موزیک های دلنشین بدست بیاورد. بهنام بانی فعالیت های خود را بصورت مجاز و با همکاری حامد برادران انجام می دهد.

بهنام بانی که در سال جاری فعالیت های هنری بسیار کمی داشت و یا بهتر است بگوییم اصلا موزیکی را چه دلی و یا رسمی به انتشار نرسانده بود اکنون سعی دارد اولین اهنگ خود در سال 1399 را در 13 مهرماه روز تولدش به مرحله پخش برساند. بهنام بانی با این خبر همه را غافلگیر کرده است و همه بی صبرانه منتظر هستند تا اهنگ جدید وی را بشنوند. شما می توانید در اینستاگرام بهنام بانی پست منتشر شده از وی در این خصوص را مشاهده کرده تا از فضای پاییزی موزیک نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی

 

بهنام بانی اهنگ های بسیار زیادی را به انتشار رسانده است که همه گی به نوعی خاطره ساز بوده اند. می توان به «این عشقه» «بسمه» و … اشاره کرد که همه این موزیک های زیبا را می توانید در رسانه موزیکیشو و از فول آلبوم بهنام بانی با کیفیت های خوب و عالی دانلود کرده تا لذت ببرید. اهنگ بهنام بانی جدید نیز چند روز آینده به این فول آلبوم اضافه می شود.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: